Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#35476Nedoručení balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2019, před 5 lety

Veronika Náhlovská

Znění stížnosti

Vážení,
Chci si stěžovat na nedoručení mé zásilky DR0787499498C. Měla mi být doručena dnes mezi 8 až 14 hodinou. Celý den jsem byla doma a čekala. Po 14. hodině mi přišla smska, že jsem nebyla zastižena a mám si zásilku vyzvednout na poště. Stěžuji si tedy na do nebe volající lež, poštovní doručovatelka se na to jednoduše vykašlala. Domnívám se, že jsem si vybrala a zaplatila (!) balík do ruky právě proto, aby mi byl doručen domů! A ne na poštu. Jelikož tohle není poprvé, končím s vašimi službami a nadále budu využívat služeb jiných, spolehlivých doručovacích firem, které nelžou a nikdy s nimi nebyly takové potíže jako s poštou. Pro mě absolutně nefunkční, zbytečný podnik!


Požadované řešení

Potrestat dotyčnou dorucovatelku za nesplnění mnou zaplacené služby!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2019 08:46, před 5 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.