Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#35477Reklamace vadné pračky - opětovné opravy ( neochota zboží vyměnit )

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2019, před 5 lety

Roman Jašek

Znění stížnosti

Nová pračka objednána 2.8.2019 po týdnu začal házet buben pračky. Dodavatel odkázal ihned na servis Samsung, že jde o vadný výrobek. Servis mi nesdělil kolik vadných dílů bude měnit a při výměně jsem požadoval nový kus ( najednou vadná serie udajně a výměna 3 dílů na nové pračce ). Ten jsem také následně požadoval i u Alzy, ale marně s tím, že pračka je již opravená. Posílal jsem dodavateli i servisu opět další videa, co pračka opět po týdnu oprav dělá a výsledek, že nejde o vadu, ale o vlastnost výrobku vyjádření ( mládení pružiny při ždímání do krytu pračky. Opět jsem sdělil, že nechci opravu, ale trvám na výměně výrobku - marně. Opět jsem tlačen jen do opravy další. Těch dopisů a e-mailů a videí je nespočet.


Produkt

WW70K5210UW/ZE S/N 05G95ESM600076A


Požadované řešení

Reklamace vadné nové pračky měla být řešena požadovanou výměnou za nový kus.Nebylo mi sděleno, že pračka bude mít měněny 3 součástky, kdy jsem mohl odstoupit od smlouvy. Vady byly na reklamační list dopsány dodatečně ( mám kopie ) Dodavatelem i servisem Samsung jsem stále nucen do oprav pračky ( 3 vadné díly první oprava ), nyní pračka opět ta samá závada hází buben, ale mlácení jde z vrchní části pračky patrně od pružiny, která nebyla součástní první opravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2019 08:36, před 5 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na zboží vyskytne větší počet vad najednou nebo se vada po opravě opakovaně vrací. Podmínkou je, že nelze věc pro opakování či větší počet vad řádně užívat. Vedle vrácení peněz může spotřebitel požadovat i dodání nové věci nebo výměnu jen její součásti, ale také nechat vadu či vady odstranit znovu opravou.

Zákon přesně neurčuje, kolikrát se vada musí po opravě opakovat, ani nespecifikuje pojem „více vad“, záleží tudíž na posouzení každého konkrétního případu. Z judikatury se však obvykle dovozuje, že důvodem k odstoupení od smlouvy je třetí výskyt stejné vady po opravě nebo čtvrtý výskyt různé vady, případně skutečnost, že věc vykazuje najednou minimálně tři vady. Vždy je však třeba posuzovat každý případ individuálně.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 14:18, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.