Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2 ks flash disku jsme koupili na slevovém portálu SLEVOVÝMIX.CZ
Naformátovali a hlásil velikost 32GB. Nahráli jsme na ně několik filmů celkově cca 8 GB, které šly spustit. Po překročení uvedeného limitu se data stávají nepoužitelná (všechny soubory se změní na změt znaků a data nejdou nijak zachránit). Nechali jsme flash disk prověřit IT pracovníkem, který nám dal fundovanou odpověď-čínský šmuk, utáhli vás na vařený nudli, nejde s tím nic dělat, jen rekalmovat.
Navíc zásilka byla dodána do domovní schránky v obálce bez faktury, bez průvodního dopisu, bez adresy a kontaktu prodejce. Prostě jen malá obálka a v ní disk
204-USB-METALIC USB Flash Disk 32GB Metalic silver
Vzhledem k desítkám uveřejněných stížností na stejnou závadu, odstupuji od kupní smlouvy a žádám vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že zboží neodpovídá objednávce - vada se vyskytne do prvních 6 měsíců od převzetí, je třeba u prodejce uplatnit tzv. neodpovídající jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku. Pokud prodejce takovou reklamaci nevyřídí do 30 dnů od jejího převzetí, je kupující oprávněný od smlouvy odstoupit a podat podnět České obchodní inspekci pro porušování zákona o ochraně spotřebitele. Prodávající je povinen informovat spotřebitele o možnosti uplatnění reklamace. Doporučujeme prodávajícího vyzvat ke sdělení adresy, na které lze reklamaci uplatnit.
Společnost Slevovymix.cz s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.