Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 12.9 2019 jsem odpoledne nakupoval v Kauflandu Mariánské Lázně.Při placení nešlo zaplatit vaší dárkovou poukázkou.Nikde nebylo upozornění že nelze platit touto poukázkou.Při požadovaném vysvětlením této trapné situace se semnou nikdo nebavil a vedoucí nepřišel.
S pozdravem Líbal Josef
Informovat zákazníka o případných problémech.
|
Tweet |
Zakoupením dárkového poukazu, uzavírá spotřebitel s podnikatelem smlouvu, jejíž součástí jsou i smluvní podmínky, se kterými tímto souhlasí. Smlouva je dvoustranný akt, který zakládá práva a povinnosti oběma stranám. Společnost by měla povolit vyčerpat zakoupený poukaz, případně vrátit cenu za nevyčerpané poukázky, pokud je poukaz platný.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.