Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#35485Nedoručení balíku do ruky - 4 x

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2019, před 5 lety

Miloslav Svoboda

Znění stížnosti

DR 8972298691 C

Pondělí 9.9. upozornění, že "pošta bude doručovat 8 - 14 hod".
Jsem celý den na uvedené firemní adrese, je zde také stálá recepční.

9.9. "Nebyl jste zastižen". Volám na kontakty.
Uvedené telefony jsou jen zbytečná formalita, doručovatel po x tém zvonění sdělil, že údajně slouží v jiných ulicích a neví. Pošta opakovaně 954217004 nezvedá, jen automat.
Urgence přes pošta online - opakované doručení.

10.9. opět "nezastižen" 11.9.,12.9.

To se opakuje, dnes je pátek 13.9. Čekám, pošťačku, která nosí dopisy jsem požádal, ať to předá někomu z balíků.
Balík je na poště od 6.9.

Miloslav Svoboda


Produkt

balík do ruky


Požadované řešení

Urychlené doručení, nalezení chyby, poučení chybujícího jednotlivce a systémová náprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2019 12:44, před 5 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.