Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35489Neuznání žádosti o zrušení prémiového členství v Singles50

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2019, před 5 lety

Roman Chasák

Znění stížnosti

Přihlásil jsem se před 13. 8. 2019 k prémiovému členství na seznamce Singles50. Na stránkách www.singles50.cz. Dne 12. 9. 2019 jsem chtěl členství zrušit a zároveň jsem požádal společnost o výmaz veškerých mých osobních údajů, které získala. Tuto žádost jsem poslal společnosti elektronickou poštou. Společnost moji žádost zamítla.
09/12/2019 22:50 - Roman Chasák wrote:

Dobrý den,
žádám tímto o okamžité zrušení prémiového členství ve službě Singles50 a vymazání všech osobních údajů o mé osobě z webových stránek singles50.com
Vzhledem ke skutečnosti, že smlouva nebyla uzavřena formou podepsaného dokumentu v papírové formě, ale pouze elektronicky přes webové stránky, považuji i její odvolání elektronickou formou za dostačující.
V souladu s právy, které mi zaručuje General Data Protection Regulation (GDPR) žádám také o okamžitý výmaz všech informací, které vaše společnost o mé osobě uchovává.

Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o poskytnutí následující služby: prémiové členství ve službě Singles50
Objednáno dne: 13. 8. 2019
Jméno spotřebitele: Roman Chasák
Adresa spotřebitele: xxxxxxxxxxxxxxxxxx Czech Republic
Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze při sdělení formou dopisu):
Datum: __________________________
Volitelná informace:
Vaše e-mailová adresa použitá k registraci: txxxxxx9@gmail.com
Předem děkuji za kladné vyřízení mojí žádosti bez prodlení a průtahů.
Mgr. Roman Chasák

Odpověď společnosti zněla takto:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 13/12/2019.
V případě, že jste si mysleli že Vaše členství bude ukončeno dříve, chtěli bychom Vám připomenout, že Vaše členství má minimální výpovědní lhůtu a to 4 dny před jeho ukončením. Vaši žádost jsme v požadované lhůtě bohužel neobdrželi.
Pokud máte další dotazy, neváhejte náš tým kontaktovat.
Upozorňujeme, že všechny plánované platby nebo splátky budou ještě zpracovány.
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis


Produkt

Singles50 seznamka - prémiové členství


Požadované řešení

Uhradil jsem řádně cenu za první měsíc v hodnotě 149 Kč.
Podle mě nebylo zpoplatnění dalších tří měsíců v celkové částce 2 527 Kč řádně vysvětleno. Odmítám platit této společnosti tuto částku, protože její výše zdaleka neodpovídá kvalitě jejich služeb, které již nebudu využívat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 13:02, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

V případě, že spotřebitel neodstoupil od smlouvy ve stanovené lhůtě, může dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 16:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.