Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35494Neschopny a drzy delegat A. M. v Marsa Alam

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2019, před 5 lety

Tereza Hianikova

Znění stížnosti

Prave jsme se vratili z dovolene v Egypte. S Eximem jezdime pravidelne a do Egypta take, ale jeste nikdy jsem se nesetkala s takovymto arogantnim a neschopnym delegatem. Pan A. M. nejen, ze mluvi nesrozumitelne, ale kdyz ho v autobuse par lidi upozorni na to, ze neni slyset, nastvane odpovi, ze je to problem jednotlivcu, misto aby si prilozil mikrofon blize k ustum a dulezite informace zopakoval. Prislo nam, ze se zajimal pouze o prodej zajezdu a sluzeb, ze kterych ma prijem, napriklad prodej predrazenych egyptskych sim-karet ci Antinalu za 13 euro!!! Byli jsme ubytovani v rezortu Royal Brayka, ktery nam byl doporucen (moc rezortu uz k dispozici v dannem terminu nebylo). Bohuzel, jak jsme zjistili po prijezdu, kvalita jidla v tomto rezortu je velice nizka a rozhodne neodpovida ohodnoceni 4hvezd. Jelikoz cekame miminko, chteli jsme si radeji priplatit par tisic za kvalitni stravu. Takze jsme se zacali zajimat co s tim, a zjistili jsme, ze spouste lidem z Royal Brayky je dovoleno stravovat se v casti Rezortu Brayka Bay, kde je kvalita jidla nesrovnatelne vyssi (Toto nam potvrdil i sam kuchar z Royal Brayky). Kontaktovali jsme delegata, ale A. M. se zachoval absolutne pasivne a drze i v teto situaci! Kdyz z neceho nema prospech, tak zkratka nehne ani brvou, i presto ze je to napln jeho prace. Dokonce nam navykladal, ze pro nas sehnal misto v uplne jinem rezortu, a rekl nam, at si sbalime kufry, nechodime na obed a vyckame na nej. Pak uz se nam ale neozval a nechal nas cekat do tri hodin, kdy uz bylo po obede!! Opakuji, ze moc dobre vedel, ze jsem tehotna! Muj muz se mu snazit dovolat, ale zvedl telefon az ve tri hodiny odpoledne a se zvysenym hlasem memu muzi vynadal za to, ze mu opakovane vola, a ze kdyz nebere telefon, tak asi prece nemuze a ze je na schuzce!!! Po te nam sdelil, ze slibene misto na jinem rezortu mu nepotvrdili, takze musime zustat, kde jsme a to jeste bez obeda a bez jakekoliv snahy najit jine reseni! Takove chovani povazuji za nehorazne a velice neprofesionalni! Opravdu jsme z pristupu tohoto delegata sokovani!


Produkt

Delegat AYMAN MOHAMED-tel. 002 01021119920


Požadované řešení

Doufam, ze CK EXIM podobne chovani jejich delegata nebude tolerovat. Samozrejme nepozaduji penezni odskodneni nebo nahradu zmeskaneho obeda, ale rada bych aby se podobne situace ci chovani delegata neopakovalo. Jelikoz do Egypta jezdim casto, nerada bych na tohoto cloveka narazila pri me pristi dovolene. Uprime si myslim, ze by stalo za zvazeni rozvazani pracovniho pomeru s takovymto delegatem, protoze jen poskozuje dobre jmeno CK EXIM TOURS.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 12:44, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené nebo vedení společnosti.

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 16:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.10.2019 19:25, před 5 lety


Tereza Hianikova

Dekuji za vase vyjadreni. Vzhledem k vysoke cetnosti stiznosti na tohoto delegata budu pozadadovat napravu primo po vedeni spolecnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.