Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Vlak který přijel do vranovic 18.16 byl celý přeplněný kolama i vůz prevazejici na kola bylo v něm jen pár kol jinac po celým vlaku byly kola a sotva jsem tam nastrkala kočárek s ditetem.v hrusovanech u brna jsem se musela doprosovat kolaru aby mě uvolnili cestu abych mohla vůbec vystoupit s kočárkem.pani pruvoci jsem se ptala jakto že v posledním vagónu kde mají být kola má to skoro prázdné. Její odpověď byla že to není její povinnost lidem říkat aby si kola dávali do posledního vagónu který je určen na kola.a byla celkem dost drza a nic ji nezajímalo.jedne paní odpověděla jak má nastoupit do vlaku když tam sotva proleze paní pruvodci ji odpověděla když tam vleze kolo vlezete tam i vy.kola byli všude na chodbě i ve vagónech jelo opravdu moc cyklistu.je to každý víkend tak plný vlaky kolama jezdím každý víkend do vranovic a pak zase z vranovic do hrusovan u brna.a abych si neměla kde sednou a ještě k tomu jsem těhotná tak tohle už ne to by jste měli řešit. 14.9.2019
Rada bych .kdyby jezdilo více služebních vagónu na přepravu kol.
|
Tweet |
Přeprava jízdních kol jako spoluzavazadlo je povolena ve vlacích, označených v jízdním řádu symbolem „kolo“, ve kterých jsou řazeny vozy se speciálními místy pro přepravu kol. Takové vozy jsou označeny stejným symbolem. Dále je tato přeprava povolena i v osobních vlacích, spěšných vlacích, rychlících, rychlících vyšší kvality a expresech, pokud v nich není deklarována služba přepravy spoluzavazadel nebo úschovy během přepravy – a to na prvním a posledním představku soupravy v prostoru nástupních dveří, kde mohou být umístěna vždy nejvýše dvě jízdní kola, není-li to z technologických důvodů nebo z důvodu bezpečnosti vyloučeno. Ve všech případech je však přeprava kol jako spoluzavazadlo možná pouze do vyčerpání kapacity míst ve vlaku, a konečné rozhodnutí o tom, zda lze nebo nelze další kolo přijmout k přepravě (a na jakém místě), přísluší pouze průvodčímu daného vlaku. V žádném případě pak nelze přepravovat jízdní kola ve vlacích označených v jízdním řádu symbolem škrtnuté kolo.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.