Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 7. 6. 2014 jsem ve společnosti Sportsdirect na Zličíně v Praze koupil obuv Lonsdale Latimer. Při běžné zkoušce obuvi, při koupi, se obuv zdála v pořádku, ovšem po zátěžovém testu (normální chůzi do práce) se objevila vada. Na levé botě na straně palce je špatně ušit šev jazyka a část materiálu jazyka zasahuje do třecí plochy mezi stranou kloubu palce a botou a tudíž je delší chůze v botech velice velice nepříjemná. Pravá bota je v pořádku. Při snaze reklamovat obuv (21.6. 2014) mi manažerka p. Polakovičová oznámila, že boty jsou v pořádku a reklamaci nepřijme. Boty se podle ní ještě vytáhnou do tří měsíců. Po dotazu, zda bude možné reklamovat boty za tři měsíce, pokud se nevytáhnou, jak tvrdí, sdělila, že ne. Chování paní manažerky, která se ani neobtěžovala boty rozvázat a podívat se dovnitř, jelikož podle ní se reklamuje pouze viditelná vada na povrchu obuvi, je do nebe volající. Žádám vrácení peněz.
boty Lonsdale Latimer Snr 41 Black 11506303300
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající je povinen reklamaci přijmout. Může ji ihned zamítnout jako neoprávněnou, ale musel by spotřebiteli vystavit reklamační protokol. Předmětem reklamace je posouzení,zda se jedná o vadu nebo nikoli.
Společnost Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Neplnění povinností vyplývajících ze zákona o ochraně spotřebitele může být sankcionováno Českou obchodní inspekcí (např. nepřijetí reklamace, nevystavení reklamačního protokolu).