Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.9.2019 jsem chzěl (pouze chtěl) jet vlakem z Nádraží Praha-Veleslavín do Kladna Na nádraží jsem dobíhal co ani popírat nebudu Vlak měl jet ve 22.46 Já tam ale přibéhl dřív Na vlaku se zavřely dveře a i když ještě nebylo 22.46 se vlak rozjel Než se rozjel jsem docela silně pískal a křičel a jak se rozjížděl jsem se vlaku i držel Nechápu jak se to stalo Jsem řidič tramvaje a před rozjezdem se stále podívam do zrcátka jestli jsem nékoho oděv nepřivřel nebo jsem tam někoho nenechal Můj osobní názor je ten že když se strojvůdce dokázal rozjet i tak . tak nemá u ČD co dělat a ani nikde jinde a pokud to neudělal úmyslně tak to platí dvojmásobně a měl by se nechat vyšetřit na očním i ušním oddelení Tento strojvůdce je pro ČD dle mého názoru i nebezpečný pro tohle povolání a měl by být propuštěn dřív než udělá něco horšího
S pozdravem
Vojtech Kovács
Provoz
Pokud ne okamžité propuštění a krácení mzdy tak určitě proškolení z drážních přdpisů
|
Tweet |
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.