Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35501Ujetí vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2019, před 5 lety

Vojtech Kovács

Znění stížnosti

Dne 14.9.2019 jsem chzěl (pouze chtěl) jet vlakem z Nádraží Praha-Veleslavín do Kladna Na nádraží jsem dobíhal co ani popírat nebudu Vlak měl jet ve 22.46 Já tam ale přibéhl dřív Na vlaku se zavřely dveře a i když ještě nebylo 22.46 se vlak rozjel Než se rozjel jsem docela silně pískal a křičel a jak se rozjížděl jsem se vlaku i držel Nechápu jak se to stalo Jsem řidič tramvaje a před rozjezdem se stále podívam do zrcátka jestli jsem nékoho oděv nepřivřel nebo jsem tam někoho nenechal Můj osobní názor je ten že když se strojvůdce dokázal rozjet i tak . tak nemá u ČD co dělat a ani nikde jinde a pokud to neudělal úmyslně tak to platí dvojmásobně a měl by se nechat vyšetřit na očním i ušním oddelení Tento strojvůdce je pro ČD dle mého názoru i nebezpečný pro tohle povolání a měl by být propuštěn dřív než udělá něco horšího

S pozdravem
Vojtech Kovács


Produkt

Provoz


Požadované řešení

Pokud ne okamžité propuštění a krácení mzdy tak určitě proškolení z drážních přdpisů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2019 11:01, před 5 lety

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 16:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.