Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#35504Pomalý internet, špatné vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2019, před 5 lety

Jitka Radimecká

Znění stížnosti

Začátkem měsíce srpna jsem u společnosti O2 na pobočce v Ústí nad Orlicí poptávala službu O2 TV Multi s tím, že nevím, zda připojení v místě bydliště bude bezproblémové. Po ujištění, že síť je připravena na navýšení dat jsem si domluvila zřízení služby v rámci balíčku, ve kterém mi byla prodaná nová SIM karta a měl se zřídit i internet O2, a to překládkou z Brna Žabovřesk do mého bydliště v Ústí nad Orlicí. Televize od prvopočátku nefunguje dobře, obraz se seká, zůstává stát.. Při měření rychlosti INTERNETU ULTRA HD 5G jsme se dostali na max. hodnotu 74 Mb. Při vyúčtování jsem nakonec zjistila, že namísto překládky jsou nám účtovány dvě přípojky, jedna nepoužívaná v Brně Žabovřeskách a nová v místě bydliště. Několikrát jsem volala na O2 technickou podporu, bylo mi přislíbeno řešení jak internetu, tak i vyúčtování. Dnes je půlka září a situace beze změny.


Požadované řešení

Zlepšení kvality internetu, oprava vyúčtování - zrušit platbu v Brně Žabovřeskách vzhledem k domluvení překládky. Úprava fakturace také vzhledem k tomu, že nemůžeme využívat plně deklarovanou rychlost internetu a sledovat kvalitně TV.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2019 10:20, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2019 15:20, před 5 lety

Dobrý den paní Radimecká,

díky za Váš podnět. Dle kontroly je již Vaše připojení v Brně zrušeno a poplatek za toto připojení je řešen v rámci podané reklamace.
Rovněž u Vás proběhla úprava využívané tarifu na Internet PREMIUM HD. Potíže s O2 TV stále přetrvávají nebo došlo ke zlepšení? Máte doma zapojen jeden nebo dva set-top boxy?

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.9.2019 17:43, před 5 lety


Jitka Radimecká

Dobrý den, ano, na Vaší pobočce v Ústí nad Orlicí se mi část reklamace podařilo začít řešit. Co je však nadále velmi špatné, je příjem TV, včera t.j. 24. 9. jsem se chtěla dívat odpoledne na TV a ke všem problémům s příjmem se nám ještě rozhodil obraz se zvukem. Doma máme dva set-top-boxy, každá televize má svůj, televize jsou propojeny se set-top-boxem kabelem, ale je to stále problém. A dcera, která má lepší notebook si stěžuje, že s Vaším připojením se jí zhoršil příjem. Původně jsme měli místní internetovou firmu. Bylo by možné zkusit dořešit? Děkuji. Jitka Radimecká

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2019 07:31, před 5 lety

Dobrý den paní Radimecká,

mrzí mě, pokud nejste s naší O2 TV spokojená. Potíže se projevují na obou set-top boxech? Zkoušela jste na chvíli set-top box odpojit z el. sítě?

Co se týče internetového připojení, využívá dcera připojené přes Wifi či kabelem? Jak přesně se zhoršený příjem projevuje? Potíže s internetem evidujete i na jiných zařízeních?

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2019 19:57, před 5 lety


Jitka Radimecká

Dobrý den, potíže se projevují na obou set-top-boxech i po chvilkovém odpojení z elektrické sítě. Špatný internet se projevuje tím, že je pomalý, pomalu nabíhá, pomalu reaguje, někdy hlasí nepřipojení k síti. Je přes Wifi, protože se jedná o notebook, který je používaný v jiné místnosti. A opět: s novým vyúčtováním platba za oba internety, jak v Brně, tak i v Ústí nad Orlicí. Už mě to vážně nebaví, platím docela hodně za špatně fungující službu, televize je nekoukatelná (opět zvuk mimo obraz), a za službu, která neexistuje již od počátku srpna - internet v Brně. Už dva měsíce žádám o řešení a stále jen laxní přístup. Zvažuji návrat ke stavu před přechodem k Vaší O2 v srpnu. To znamená ponechat si od Vás pouze O2 TV s jedním set-top-boxem, zrušit Váš internet, vrátit se ke společnosti, která je místní, zrušit TV Multi, vrátit druhý set-top-box a vrátit SIM kartu. V současné chvíli mi totiž nejste schopni zajistit bezproblémové sledování TV a rychlé připojení k síti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2019 20:17, před 5 lety

Dobrý den paní Radimecká,

účtování služeb služeb v Brně i Ústí jíž řeší kolegové z oddělení reklamací, v nejbližších dnech bude situace dořešena.

Podnět ohledně potíží s O2 TV Air L jsem nyní předal kolegům z technické podpory, kteří Vás budou o výsledku informovat na kontaktní čísle s koncovým 2226.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.10.2019 12:01, před 5 lety


Jitka Radimecká

Dobrý den, pane ing. Pospíchale,
včera jsem Vaší společnosti chtěla dát ještě jednu šanci a přehrát si zpětně
seriál, který jsem den předtím nestihla zkouknout. Už jsem si lebedila, že je vše v pořádku, ale v poslední třetině mi odešel zvuk a místo něho jsem slyšela jen dlouhé a hlasité hučení. Vzhledem ke všem jednáním, která se míjí účinkem, bych Vás chtěla velmi slušně požádat o zrušení služby bez sankce z důvodu horšího signálu, kdy Vy mi neposkytujete kvalitní poskytování dané služby nejspíše z technických důvodů. Jednalo by se o služby Internet PREMIUM, O2 Spolu 1,5 GB a O2 TV L/XL. Dále bych se chtěla dohodnout na zrušení Doplňkových služeb - Set-top-box splátky 48 měsíců a 5G router/anténa - splátky na 48 měsíců. Doufám, že situaci zvážíte a vyřešíte k oboustranné spokojenosti. Jitka Radimecká

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2019 15:50, před 5 lety

Dobrý den paní Radimecká,

mrzí mě popisovaná situace, ale kolegové z technické podpory situaci stále prověřují pod číslem PL_28235744, požádám Vás o strpení.

Je mi líto, ale v tuto chvíli není možné vyhovět Vaší žádosti na zrušení služeb bez smluvní pokuty.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.10.2019 21:07, před 5 lety


Jitka Radimecká

Dobrý večer, i mně je to líto, přestože Vaši kolegové prověřují situaci, na mé domovské adrese (a řekla bych že velmi dlouho), jde internet velmi špatně - mít možnost být vulgarní - napsala bych - na hov... Dnes opět....
Televize se seká, je nekoukatelná., zvuk jde mimo obraz.. O této situaci jsem Vás informovala ihned po připojení.
Pořád je má reklamace v řešení....
Od začátku srpna nemám konkrétní výsledky...
Jen platím....
Dávám podnět ČTÚ a ČOI
Jitka Radimecká
PS
A reklamace vyúčtování - fakt bomba....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2019 14:58, před 5 lety

Hezký den paní Radimecká,

dne 11.10.2019 jsem Vám zasílal SMS zprávu, že je potřeba kolegům z technické podpory doplnit informace k řešenému podnětu č. PL_28235744, ovšem žádné doplněné informace neeviduji.

Můžete se prosím ještě jednou spojit s kolegy techniky na www.o2.cz/tesu a doplnit jim MAC adresy Vašich zařízení - údaje jsou uvedeny na spodní straně a provést restart set-top boxů?

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.10.2019 19:54, před 5 lety


Jitka Radimecká

Dobrý den pane ing. Pospíchale, MAC adresy jsem doplnila přes O2 Guru Aničku na FB. Restart set-top boxů byl proveden několikrát. Dnes, tj. 29. 10. opět zvuk mimo obraz i přes veškeré restarty. Tato situace je pro mě skutečně již neúnosná. Omlouvám se za poslední komentář, ale "ruply" mi nervy. To se prostě nedá. Navíc jsem zjistila, že od vás nemáme ani počáteční smlouvu, když jsem se ji snažila dohledat - 2x přes vašeho O2 Guru na vašich stránkách, 1x na kamenné pobočce. Vše jsou pouze dodatky ke smlouvě, která zřejmě neexistuje. Na co sáhnu, je u vás špatné. Reklamace vyúčtování - směšné, internet musel být kvůli pomalosti změněn, ani jedna televize nejde dobře. Reklamace kvality podaná před měsícem zároveň s reklamací za platby - bez reakce. Jsem ze všeho docela unavená a hodně zklamaná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 16:07, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.