Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Již podruhé se i stalo, že jsem kupoval zboží v Kauflandu Horní Mecholupy a zboží bylo uvidentně nechané mimo chladící řetězec několik hodin až den. Poprvé se jednalo o slavky kterébyly již všechny otevřené a podruhé o sýr colombier který byl nasaklý vodou a “přezrálý” tak, že se nedal jist.
To spolu s frontám, které jsou zde pravidlem nedává chuť zde nakupovat. Chodím zde pouze pro chleba, který je zde lepší než v Lidlu, ale bohužel je to to jediné co je zde lepší.
Viz vyse
Změna vedoucího prodejny a větší motivace vedoucích v prodejně.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
To je hezká reakce Kauflandu. Je zajímavé, ze v Lidlu, který je ve stejném řetězci, je kvalita potravin ovoce a zeleniny někde jinde.
Jestli si myslíte, ze sýr který stojí 120 Kč budu reklamovat, spotřebují benzin a stráví tím spoustu času....
Psal jsem reklamaci již 2x kvůli frontám v Kauflandu a co se stalo? Jsou tam stále... česká duslednost je zde ukázková.
JZ
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.