Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,obracím se k vám se stížnosti. Byla jsem v Tunisku Sangho Club,Zarzis od 7.9-14.9 2019.A musím vám říct že toto byla moje nejhorší dovolená.Celý hotel je obsazen z 97% Ruskými nevychovanými občany.Personál se spíše stará o ruskou klientelu s námi čechy se moc nebaví. A to moře a pláž hrůza.Špinavé samá tráva.Než jsme se dostali k moři museli jsme šlapat 5 m dlouhou trasu v trávě která tam byla jak na pláži i v moři.Proč vedlejší hotel se mohl postarat o odklízení nečistot z vody a u nás se odklizelo až v den našeho odjezdu.Takže jsme se v moři koupali pouze jednou.Nezlobte se ale to jsme mohly zůstat doma.Daly jsme za dovolenou pro nás dost peněz.Přistě upozorněte lidi ať si vezmou vidle sebou,aby si proházeli cestu k moři!!! A stravovaní bylo jedna velká pohroma!Nebyly talíře ,příbory.Když náhodou bylo,vše bylo špinavé.Stoly ulepené,tak na žloutenku.NAŠE DOVOLENÁ BYLA VELKÁ TRAGÉDIE
RÁDA ZAŠLU FOTOGRAFIE MOŘE I PLÁŽE
Ráda bych aby se upozorňovalo na Ruskou klientelu.A já žádám o finanční kompenzaci za zkaženou dovolenou!!!!!!!
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.