Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Velmi špatná zkušenost. Zboží doručili poškozené (postel). Vady jsme si všimli až v bytě po vybalení. Není možné rozbalovat postel na ulici. Čelo postele je zlomené, což není na první pohled patrné z důvodu koženého čalounění. Technik vyslaný výrobcem sám uznal, že k poškození muselo dojít ve skladu, nebo při přepravě. Reklamace nám byla zamítnuta z důvodu špatné manipulace. Nedokáži si představit jak bychom s postelí manipulovali abychom zlomili čelo. Po odvolání na stav reklamace slíbeno předání na vedoucího reklamačního oddělení, ale ani zde pravděpodobně neuspějeme.
Postel Florencia
Výměna zboží, výměna prasklého čela postele, vrácení
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídající jakosti, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Kubinčane,
po znovuprověření Vaší reklamace byla tato uznána a bylo objednáno nové čelo u výrobce. Jakmile dorazí na náš sklad, bude předáno k závozu naší dopravní firmě.
Omlouvám se Vám za komplikace.
S pozdravem,
J. Hušek. SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Velice děkuji za pomoc s vyřešením reklamace. Nakonec vyřešeno zasláním nového dílu.