Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 12.9. mi měla být doručována zásilka . Nicméně váš poštovní doručovatel (nevím který, protože se neobtěžoval ani podepsat) vůbec nezvonil a ani se nesnažil nikoho zastihnout - vím to, protože doma byli po celou dobu oba mí rodiče. Místo toho pouze hodil výzvu k vyzvednutí zásilky do schránky, což pro mě v praxi znamená, že místo toho, abych si pohodlně vyzvedla zásilku doma, kde by na mě již čekala, musím si naplánovat den, kdy speciálně kvůli vaší neschopnosti přijedu a vyzvednu si, v dost omezené provozní době pošty, zásilku, která už dávno mohla být u mě. Důrazně vás žádám o to, aby se tato situace již neopakovala a aby se vaše společnost místo nabízení finančních produktů a podobných nesmyslů začala opět zaměřovat na to, k čemu byla založena - doručování poštovních zásilek lidem, kteří vaší službu využívají.
Děkuji.
Začněte opět dělat to, k čemu je vaše společnost primárně určena.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman