Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V únoru 2019 byla ukončena smlouva se společností Stabil energy a dosud jsme neobdrželi vyúčtování. Bylo urgováno emailem, v červnu mailem přislíbeno vyúčtování, do září stále nedorazilo. Telefonicky se tam nedá dovolat.
Děkuji
Jan Prokeš
Zaslání vyúčtování a případného přeplatku.
|
Tweet |
Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
vaše vyúčtování Vám bude v nejbližších dnech vystaveno.
Po 15 dnech od vyjádření společnosti, že bude v nejbližších dnech vyúčtování vystaveno, stále žádné nedošlo.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Není-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).