Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží reklamováno 1.8.19, servis odeslal opravené ("snad", vlastne ani nevím jak byla reklamace vyřízena) zboží 9.8. na dobírku s původní cenou. Po dohodě s prodejcem jsem odmítl převzít s tím, že to obratem přepošlou znovu. Posláno opětovně až po vice než 2 týdnech, ale zboží nedorazilo vůbec (nakonec skončilo zpět v servise, dle České pošty). Nevím kde byl problém, každopádně prodejce mě nijak nekontaktoval, že může dodání trvat déle.
Dne 2.9. jsem tedy poslal doporučeně odstoupení od smlouvy dle Vašeho vzoru. Dopis si převzali až snad po 10 dnech. Mezitím jsem jim poslal znění dopisu i mailem. Žádná reakce, telefon samozřejmě nebrali. Po urgenci mailem 11.9,v odpovědi požadovali číslo účtu, ikdyž to bylo v dopise uvedeno. Zatím peníze na účtě nemám.
Hoverboard Offroad CARBON s bluetooth reproduktorem
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud došlo k odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace, pak zákon lhůtu k vyplacení částky neukládá. Není-li sjednán čas plnění, platí že věřitel může požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.