Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#35518Nevrácení kupní ceny po odstoupení od smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2019, před 5 lety

Petr Stančík

Znění stížnosti

Zboží reklamováno 1.8.19, servis odeslal opravené ("snad", vlastne ani nevím jak byla reklamace vyřízena) zboží 9.8. na dobírku s původní cenou. Po dohodě s prodejcem jsem odmítl převzít s tím, že to obratem přepošlou znovu. Posláno opětovně až po vice než 2 týdnech, ale zboží nedorazilo vůbec (nakonec skončilo zpět v servise, dle České pošty). Nevím kde byl problém, každopádně prodejce mě nijak nekontaktoval, že může dodání trvat déle.
Dne 2.9. jsem tedy poslal doporučeně odstoupení od smlouvy dle Vašeho vzoru. Dopis si převzali až snad po 10 dnech. Mezitím jsem jim poslal znění dopisu i mailem. Žádná reakce, telefon samozřejmě nebrali. Po urgenci mailem 11.9,v odpovědi požadovali číslo účtu, ikdyž to bylo v dopise uvedeno. Zatím peníze na účtě nemám.


Produkt

Hoverboard Offroad CARBON s bluetooth reproduktorem


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2019 11:20, před 5 lety

Pokud došlo k odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace, pak zákon lhůtu k vyplacení částky neukládá. Není-li sjednán čas plnění, platí že věřitel může požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 16:06, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.