Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
chtěla bych požádat o zvýšení kontrol v prodejně ve Bzenci. Přestala jsem zde nakupovat z toho důvodu, že je-li akce na jakékoliv zboží, tak v ten den ani v další dny toto zboží není na prodejně k dispozici. Začala jsem nakupovat v Penny ve Strážnici a snad nikdy nebyl problém se žádným zbožím.
Bohužel tento problém, "prázdných" regálů není jen u zboží v akci, ale i u běžného zboží.
Dotazy směřující k prodávajícímu personálu na této prodejně jsou nemyslitelné. Neboť nepříjemná neochota a nepříjemné a mnohdy naštvané pohledy, pokud chcete poradit nebo pomoci jsou na této prodejně u personálu běžné.
V závěru chci jen podotknout, že pracuji jako prodavačka a tím pádem rozumím, že nepříjemné chování a neochota, není zrovna do prodeje vhodné.
Děkuji za přečtení a vyslyšení mé stížnosti
Celkově zboží na prodejně - v akci i běžné zboží
Změna personálu na prodejně, zvýšení kontrol příslušnou inspekcí.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.