Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35519Prodejna Penny Bzenec

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2019, před 5 lety

Eliška Zahrádková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych požádat o zvýšení kontrol v prodejně ve Bzenci. Přestala jsem zde nakupovat z toho důvodu, že je-li akce na jakékoliv zboží, tak v ten den ani v další dny toto zboží není na prodejně k dispozici. Začala jsem nakupovat v Penny ve Strážnici a snad nikdy nebyl problém se žádným zbožím.

Bohužel tento problém, "prázdných" regálů není jen u zboží v akci, ale i u běžného zboží.

Dotazy směřující k prodávajícímu personálu na této prodejně jsou nemyslitelné. Neboť nepříjemná neochota a nepříjemné a mnohdy naštvané pohledy, pokud chcete poradit nebo pomoci jsou na této prodejně u personálu běžné.

V závěru chci jen podotknout, že pracuji jako prodavačka a tím pádem rozumím, že nepříjemné chování a neochota, není zrovna do prodeje vhodné.

Děkuji za přečtení a vyslyšení mé stížnosti


Produkt

Celkově zboží na prodejně - v akci i běžné zboží


Požadované řešení

Změna personálu na prodejně, zvýšení kontrol příslušnou inspekcí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2019 11:51, před 5 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2019 10:58, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.