Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
velice lituji, že jako váš dlouholetý zákazník jsem nucen podávat stížnost na neprofesionální jednání vedoucího pracovníka prodejny Penny Market s.r.o. Duchcov, Osecká ul.
Včera dne 20.6.2014 v 16,44 hod. jsme v uvedené prodejně učinili nákup v částce 1072,- Kč. Účtenka č. 4899 323232 3 501560.
Dnes před 10.00 hod. manželka začala připravovat oběd. Při otevření obalu zjistila, že kuřecí maso je slizké a silně zapáchá. Odebrala se s dcerou do prodejny k reklamaci. Neměla sebou účtenku, kterou jsem měl v mé peněžence. Jednala s mužem, který uvedl, že je vedoucí pracovník prodejny. Tento odmítl reklamaci uznat s odůvodněním, že zboží je vakuované s trvanlivosti do 26.6.2014 a není chybou prodejny jeho závadovost. Rovněž další pracovnice stojí opodál u regálů vykřikovala nepřipadá v úvahu. Po tomto manželka toto páchnoucí zboží dala do ruky, popřála mu dobrou chuť a s hořkým dojmem z prodejny odešla. Takový postup pokládám za zcela nevhodný.
Stehna kuřecí, chlazená, vákuovaná, minimální spotřeba do 26.6.2014, cena 35,15.- Kč. Bez zlevného porušení obalu.
1) Ano, reklamace bez přítomnosti účtenky není zcela standardní. Pracovník však měl konstatovat že předložené zboží vykazuje závady na kvalitě ( slizkost, zápach, nepoživatelnost ) a upozornit, že o k řádnému dořešení reklamace požaduje předložení účtenky. To neučinil.
2) Vzhledem k zjevnému nekvalitnímu zboží mohla být provedena výměna zboží okamžitě nebo navrácena částka 35.- Kč.
3)Protože pracovník zřejmě nezvládá postup při reklamaci žádám, aby byl opětovně proškolen, a i aby si pokud možno vylepšil přístup k zákazníkům, protože moje korunová ztráta může v budoucnu znamenat na tržbách tisícové ztráty pro vaší společnost.
|
Tweet |
Je-li zboží pohléhající rychlé zkáze označeno datem použitelnosti (spotřebujte do:), lze výrobek po tuto dobu reklamovat. Prodávající se zavazuje dle § 2113 občanského zákoníku, že výrobek bude po tuto dobu způsobilý k použití pro obyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Předložení účtenky není potřeba,je-li jasné, že výrobek byl u prodávajícího zakoupen (např. označení prodejny na obalu apod.).
Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.