Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3552Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2014, před 11 lety

Michal Danco

Znění stížnosti

Dobrý den,
velice lituji, že jako váš dlouholetý zákazník jsem nucen podávat stížnost na neprofesionální jednání vedoucího pracovníka prodejny Penny Market s.r.o. Duchcov, Osecká ul.
Včera dne 20.6.2014 v 16,44 hod. jsme v uvedené prodejně učinili nákup v částce 1072,- Kč. Účtenka č. 4899 323232 3 501560.
Dnes před 10.00 hod. manželka začala připravovat oběd. Při otevření obalu zjistila, že kuřecí maso je slizké a silně zapáchá. Odebrala se s dcerou do prodejny k reklamaci. Neměla sebou účtenku, kterou jsem měl v mé peněžence. Jednala s mužem, který uvedl, že je vedoucí pracovník prodejny. Tento odmítl reklamaci uznat s odůvodněním, že zboží je vakuované s trvanlivosti do 26.6.2014 a není chybou prodejny jeho závadovost. Rovněž další pracovnice stojí opodál u regálů vykřikovala nepřipadá v úvahu. Po tomto manželka toto páchnoucí zboží dala do ruky, popřála mu dobrou chuť a s hořkým dojmem z prodejny odešla. Takový postup pokládám za zcela nevhodný.


Produkt

Stehna kuřecí, chlazená, vákuovaná, minimální spotřeba do 26.6.2014, cena 35,15.- Kč. Bez zlevného porušení obalu.


Požadované řešení

1) Ano, reklamace bez přítomnosti účtenky není zcela standardní. Pracovník však měl konstatovat že předložené zboží vykazuje závady na kvalitě ( slizkost, zápach, nepoživatelnost ) a upozornit, že o k řádnému dořešení reklamace požaduje předložení účtenky. To neučinil.
2) Vzhledem k zjevnému nekvalitnímu zboží mohla být provedena výměna zboží okamžitě nebo navrácena částka 35.- Kč.
3)Protože pracovník zřejmě nezvládá postup při reklamaci žádám, aby byl opětovně proškolen, a i aby si pokud možno vylepšil přístup k zákazníkům, protože moje korunová ztráta může v budoucnu znamenat na tržbách tisícové ztráty pro vaší společnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 15:41, před 11 lety

Je-li zboží pohléhající rychlé zkáze označeno datem použitelnosti (spotřebujte do:), lze výrobek po tuto dobu reklamovat. Prodávající se zavazuje dle § 2113 občanského zákoníku, že výrobek bude po tuto dobu způsobilý k použití pro obyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Předložení účtenky není potřeba,je-li jasné, že výrobek byl u prodávajícího zakoupen (např. označení prodejny na obalu apod.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 17:05, před 10 lety

Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.