Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost ČMO mi píše, že mám nedoplatek za zboží, které jsem obdržel 2.9.2019, ale v zákonné lhůtě vrátil 6.9.2019, podací číslo: DR0383536075X.
Dále jsem žádal o vymazání mých osobních údajů z jejich evidence, což odmítli.
Po objednání jedné mince ve slevě poslali druhou neobjednanou za celkem 1374 Kč.. Rozhodl jsem se objednávku zrušit, což jsem udělal rekomandem 4.9.2019.
Splnil jsem veškeré zákonné lhůty na odstoupení od objednávky, vrátil vše, co mi bylo zasláno, tudíž nemám žádný nedoplatek, a rád bych s touto firmou již nekomunikoval.č.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Místo: Plzeň
Datum: 18.9.2019
Zákaznické číslo: 1729268
Vážený pane Kubečku,
Vámi zpět odeslaná zásilka k faktuře č. 001 byla registrována 12.9.2019. Rozdíl v pohledávce byl zohledněn.
Sdělujeme Vám, že stav Vašeho účtu je k dnešnímu dni vyrovnán.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Na mé přání o vymazání mých osobních údajů mi odpověděli:
Vymazání Vašich údajů z evidence bohužel není možné.Určité údaje jsme povinni uchovávat pro potřeby úřadů.Vaše zákaznické číslo bude zablokováno, Vaše údaje nebudou využívány pro reklamní účely.
Je to tak, že je nemohou vymazat?
Zpracování s uchování osobních údajů je v některých ohledech nutné s ohledem na plnění právních povinností správce vyplývajících ze zákona. Společnost by však měla vymazat vše ostatní a s odkazem na konkrétní povinnosti vysvětlit, jaké údaje ještě nelze odstranit, proč a jak dlouho je nutné je uchovávat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Místo: Plzeň
Datum: 23.9.2019
Zákaznické číslo: 1729268
Vážený pane Kubečku,
uchováme nadále data, která slouží k prokazování se před úřady, jako je finanční úřad apod.
Vaše osobní údaje po uplynutí cca 6-8 týdnů již nebudou figurovat na žádné nabídce a zasílání nabídek tak postupně odezní do ztracena.
Email u nás registrován nemáte, takže rušení newsletterů odpadá.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Hodnocení:
Komentář: Momentálně vše v pořádku.