Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Týden a možná více dodací lhůta, neskutečné.. eshop předal zásilku 10. 9. a dodnes ji nemám.. v pátek 13. 9. jsem urgovala, bezvýznamně, jelikož dnes po další urgenci, mi opět nebyli schopni říct termín dodání, pak mi dorazila sms, že dodání proběhne bohužel až zítra což je 17. 9. V dnešní době, kdy je na výběr z tolika dopravců mě udivuje, že jim toto vedení toleruje. Pokud by to byla hloupá dekorace neřeším, ale v zásilce mám žrádlo pro psy, kteří už týden čekají... Toto byla má poslední volba dopravní společnosti Geis.
č. 07031121238
Okamžité doručení zásilky, jelikož dorpavné hradil eshop, tak by tuto částku měli vrátit jim na účet!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.