Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35525Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2019, před 5 lety

Diana Válková

Znění stížnosti

Týden a možná více dodací lhůta, neskutečné.. eshop předal zásilku 10. 9. a dodnes ji nemám.. v pátek 13. 9. jsem urgovala, bezvýznamně, jelikož dnes po další urgenci, mi opět nebyli schopni říct termín dodání, pak mi dorazila sms, že dodání proběhne bohužel až zítra což je 17. 9. V dnešní době, kdy je na výběr z tolika dopravců mě udivuje, že jim toto vedení toleruje. Pokud by to byla hloupá dekorace neřeším, ale v zásilce mám žrádlo pro psy, kteří už týden čekají... Toto byla má poslední volba dopravní společnosti Geis.


Produkt

č. 07031121238


Požadované řešení

Okamžité doručení zásilky, jelikož dorpavné hradil eshop, tak by tuto částku měli vrátit jim na účet!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2019 12:03, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 16:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.