Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.5.2014 jsem poslala na firemní email firmy Mytí střech - fotky střechy garáže po dešti (Tomáš Vavera střechu 30.7.2013 nekvalitně položil) s textem, cituji: Tomáši Vavero, tak co říkáte své nekvalitní práci?
--------
Tomáš Vavera mi odpověděl opět "vypůjčeným "příjmením - Koromház. Text e-mailu byl z důvodů užití neslušných výrazů odstraněn.
-----
Vzhledem k tomu, že do garáže zatékalo a Tomáš Vavera nechtěl opravu provést, tak střechu opravil jiný pokrývač.
Dne 4.6.2014 jsem Tomáši Vaverovi poslala fakturu za opravu střechy na garáži, kterou 30.7.2013 nekvalitně položil.
Za 4 minuty jsem dostala emailem odpověď, cituji:
Dobrý den.
Fakturu uhradím jen jak to bude možné.
Je možné se s vámi po zaplacení faktury domluvit na ztažení těch nelichotivých recenzí na mou firmu?
Děkuji Vavera Tomáš
---------------
Fatura byla splatná 10.06.2014
Dnes je 21.06.2014 a faktura uhrazená není.
----
Každý den píši Tomáši Vaverovi upomínku, aby fakturu zaplatil.
Na 4 upomínku, aby fakturu uhradil se ozval emailem napsal, cituji: Dokud budu na netu vídat vaše trapný hysterický recenze tak nezaplatím ani korunu.
Na 5 upomínku odpověděl, cituji: hm.
Poslala jsem mu již 10 upomínek.
-------
Na webovém portálu Recenze a hodnocení píše 28.5.2O14 pan Filip Pavel, cituji: pan Vavera mi dluží 60 tis. nevíte kde ho mohu najít? Adresu? Bydlel ve Vysoké nad Labem, ale odstěhoval se. Myslím, že osobní "kontakt" bude lepší než telefon nebo registr dlužníků. Tomu se jen směje.
----
Pan Filip Pavel, kterému dluží Tomáš Vavera 60 000 Kč mi 17.6.2014 kromě jiného napsal, cituji:
V loňském roce p. Vavera bydlel ve Vysoké nad Labem, kde jsme ho kontaktovali. Odtud se odstěhoval neznámo kam.
Podali jsme na něj trestní oznámení a na Policii jsme se dozvěděli, že ho již kontaktovali a stále vyšetřují. Již 4 měsíce.
--
Tomáš Vavera se ukázal, jako člověk pro kterého je slušnost a profesionální čest neznámým pojmem. Řadí se mezi ty "podnikatele" pro které je běžnou samozřejmostí odvést nekvalitní práci a - neopravit ji. Vzít zálohu - materiál nedodat a práci neudělat. A tak svým jednáním zákazníka vědomě poškodit a pokud je nespokojených zákazníků víc, tak prostě změnit kontaktní osobu, název a adresu firmy.
Dnes jsem si jistá, že kladné hodnocení na webovém portálu Služby.cz si psal Tomáš Vavera sám. Pokud by hodnocení bylo od spokojených zákazníků nezachoval by se, tak jak se zachoval v mém i dalších 4 případech o kterých z internetu vím......
Nová střecha na řadové garáži
Trvám na zaplacení opravy střechy na garáži
|
Tweet |
Pokud je uzavřena smlouva o dílo a je-li dílo provedeno vadně, je zhotovitel povinný ve lhůtě 30 dnů reklamaci vyřídit. Pokud se tak nestane, dochází k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a spotřebitel může podat podnět České obchodní inspekci. Zároveň, pokud špatně provedená práce působí další škodu - pokud např. zatýká a zhotovitel odmítl provést opravu, může sám spotřebitel sjednat nápravu a částku následně vymáhat po zhotoviteli společně s dalšími náklady na reklamaci a náhradou škody způsobenou špatně provedeným dílem. Pokud zhotovitel nebude plnit dobrovolně, bude nutné obrátit se na soud. V takovém případě je důležité prodávajícímu zaslat písemnou předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Bohužel se subjekt Tomáš Vavera rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.