Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:224
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35539Nedodané zboží, zaplaceno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2019, před 5 lety

Jana Proboštová

Znění stížnosti

Dobrý den,
asi se připojim k řadě dalších, co naletěli. Klasicky jsem objednala zboří na eshopu www.hrackazahubicku.cz dne 24.7.2019 zboží ve výši 200Kč na číslo účtu 2601544168/2010, VARIABILNÍ SYMBOL: 1909026137
Ihned jsem zboží zaplatila a nepřišlo mi žádné potvrzení o platbě a email o odeslání zboží. Připlatila jsem si za doporučenou zásilku a nic. Emaily se žádostí o zaslani sledovaciho cisla se mi po mesici vracely jako nedorucene a zhruba pred 3mi týdny prestaly internetove stranky fugovat uplne (do te doby jsem si sou ojednavku nasla jako "na ceste od dovatele". Dodaci lhuta mela byt do 10.8. 2019. Po hledani na internetu jsem podle adresy podnikatele a cisla uctu zjistila, ze se jedna o vice internetových obchodu napr. kuchynskenacini.cz, vzdylevne.cz a dalsi


Produkt

priplaceno doporuceny balicek


Požadované řešení

Kromě vraceni penez,ktere bych rada jest nekdy videla bych byla rada, kdyby tato spolecnost skoncila cinnost na internetovem trhu.Jak to zde sleduji, postizených je opravdu dost a verim ze kazdy druhý ozelí 300kč a vec neresi. Bohuzel me nenapadlo proverit spolecnost pres cislo uctu. V dobe objednavani jsem nenasla zadne negativni recenze na konkretni internetove stranky. Kdyz jsem hledala na internetu, tak by se chtelo pridat k hromadnemu trestnimu oznameni mnoho lidi, vcetne me. Dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2019 06:43, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2019 21:21, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.