Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:71
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#35540Nereálné profily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2019, před 5 lety

Jaroslav Vesely

Znění stížnosti

Na profilu se vyuziva fotografii stazenych ze serveru vychodoevropskych zemi, je to poznat podle nabytku, knih za udajnymi devcaty atd. Z tohoto titulu povazuji sluzbu seznameni se za podvodnou a odstupuji jednostrane od smlouvy. zvazuji podnet k zahajeni trestniho rizeni pro klamani spotrebitele.


Produkt

FAKE profily-klamani spotrebitele


Požadované řešení

Chci vratit penize a nepreji si, aby byli dalsi spotrebitele klamani. Zadna realna zena se nevyfoti z 10tis mesta naha s oblicejem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2019 07:45, před 5 lety

Pokud by se skutečně na seznamce nevyskytovali žádní skuteční uživatelé, potom by se jednalo ze strany společnosti o nekalou obchodní praktiku ve formě klamavého konání, která je zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, zakázaná.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2019 16:21, před 5 lety

Dobrý den.
Profily se snažíme kontrolovat, ale bohužel nemůžeme garantovat, že jsou všechny fotografie reálné a že si je uživatelé nestáhnou z internetu. Pokud si přejete vrátit peníze, postupujte podle obchodních podmínek.

Flirtkontakt.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2019 20:59, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.10.2019 18:59, před 5 lety


Jaroslav Vesely

Spolecnost mi penize nevratila, ackoli se jedna o klamavou reklamu a spravni rizeni zadne vyvolavat nebudu, povazuji jednani teto spolecnosti za nekorektni a hloupe.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2019 12:10, před 5 lety

Dobrý den.

Uživatel může od smlouvy uzavřené s provozovatelem písemně odstoupit bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od jejího uzavření. Využije-li uživatel své právo odstoupit od smlouvy, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud uživatel v jejím průběhu odešle provozovateli oznámení, že od smlouvy odstupuje, a to mimo jiné i za použití vzorového formuláře.

Provozovatel je v takovém případě povinen vrátit uživateli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, veškeré platby, které od uživatele na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní přijal, a to totožným způsobem, jakým je od uživatele přijal.

Je potřebné splnit podmínky odstoupení od smlouvy a nároku na vrácení platby uvedené v obchodních podmínkách, s kterými uživatel souhlasil při registraci.

Nemůžeme bohužel zaručit, že si někteří uživatelé nevloží stažené fotografie nebo si neudělají více profilů. Snažíme se to kontrolovat a vymazávat, ale není možná 100% úspěšnost.

Flirtkontakt.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 09:05, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2019 19:23, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.