Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35542Nezájem o cestující

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2019, před 5 lety

Jiří Kuntoš

Znění stížnosti

Dne 14.9.2019 jsem cestoval z Kutné Hory město do Bělé p.B. odjezd os.vlaku z K.H.město v 17.30 příjezd do Kolína v 17.44.Po otevření dveří v Kolíně naproti na nástupišti stál rychlík do Rumburka.Te v ten v okamžiku zavřel dveře a odjel.Stáli jsme jako cestující jako opaření.Připadalo mi to jako v pohádce.Měl odjezd také v 17.44.
Tak příště.Jiří Kuntoš Čistá 20


Produkt

rzchlík Kolín Rumburk


Požadované řešení

Průvodčí neví,že se přestupuje z vlaku do vlaku .Na stejném nástupišti a ve stejnou chvíli.Nezájem o cestující.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2019 08:49, před 5 lety

Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 15:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.