Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.9.2019 jsem cestoval z Kutné Hory město do Bělé p.B. odjezd os.vlaku z K.H.město v 17.30 příjezd do Kolína v 17.44.Po otevření dveří v Kolíně naproti na nástupišti stál rychlík do Rumburka.Te v ten v okamžiku zavřel dveře a odjel.Stáli jsme jako cestující jako opaření.Připadalo mi to jako v pohádce.Měl odjezd také v 17.44.
Tak příště.Jiří Kuntoš Čistá 20
rzchlík Kolín Rumburk
Průvodčí neví,že se přestupuje z vlaku do vlaku .Na stejném nástupišti a ve stejnou chvíli.Nezájem o cestující.
|
Tweet |
Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.