Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#35543Nevrácení peněz za reklamované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2019, před 5 lety

Renáta Čečetková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.7.2019 jsem si objednala šaty na internetu:www.skvelesaty.cz, pod kódem objednávky 2019000384. Dne 9.7.2019 mi byly šaty doručeny, avšak úplně jiné, tak jsem je dne 11.7.2019 zabalila a poslala zpět prodejci a to na jejich uvedenou adresu: ElkanGroup s.r.o. 1. máje 260, Skřečoň, 735 31 Bohumín. Na přijetí zboží reagovali až po několika urgencích dne 12.8.2019 e-mailem, kdeuvedeli: Dobry den, Nejpozdeji v patek vam zasleme na ucet celoucastku, moc se omlouvame za komplikace. Dále se nic nedělo, na dalšímé maily odpověděli dne 20.8.2019: Dobry den, Pamatujeme na vas,cekame na financni postredy na nasem uctu, ktere hned vam zaslemepo obdrzeni. Od té doby se nic neděje a nijak nereagují. Nevím, jak dálepostupovat. Děkuji za pomoc z Vaší strany.


Produkt

Nevrácení peněz za zboží, které bylo zasláno zpět, jelikož bylo doručeno jiné zboží.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2019 11:31, před 5 lety

Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve sjednaném termínu, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2019 21:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.