Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 4.7.2019 jsem si objednala šaty na internetu:www.skvelesaty.cz, pod kódem objednávky 2019000384. Dne 9.7.2019 mi byly šaty doručeny, avšak úplně jiné, tak jsem je dne 11.7.2019 zabalila a poslala zpět prodejci a to na jejich uvedenou adresu: ElkanGroup s.r.o. 1. máje 260, Skřečoň, 735 31 Bohumín. Na přijetí zboží reagovali až po několika urgencích dne 12.8.2019 e-mailem, kdeuvedeli: Dobry den, Nejpozdeji v patek vam zasleme na ucet celoucastku, moc se omlouvame za komplikace. Dále se nic nedělo, na dalšímé maily odpověděli dne 20.8.2019: Dobry den, Pamatujeme na vas,cekame na financni postredy na nasem uctu, ktere hned vam zaslemepo obdrzeni. Od té doby se nic neděje a nijak nereagují. Nevím, jak dálepostupovat. Děkuji za pomoc z Vaší strany.
Nevrácení peněz za zboží, které bylo zasláno zpět, jelikož bylo doručeno jiné zboží.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve sjednaném termínu, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.