Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Zboží jsem objednala v barevné kombinaci žlutá, oranžová,temně fialová a zaslali jste mi pantofle v barevné kombinaci, která neodpovídá nabídce, kterou jsem objednala. Dodané zboží se mi nelíbí a chci ho vrátit současně s uhrazenými prostředky zpět na můj účet. Prosím, sdělte mi podmínky pro navrácení zboží. Děkuji.
Jarmila Špačková
Hradec Králové
I ordered the goods in color combination yellow, orange, dark purple and you sent me slippers in color combination, which does not correspond to the offer I ordered. I do not like the delivered goods and I want to return it with my money back to my account. Please tell me the conditions for return. Thank you.
Kód produktu: 221345, f8d602893500ebe9889482a6cea7980e5c142730_slippers
Dodané zboží se mi nelíbí a chci ho vrátit současně s uhrazenými prostředky zpět na můj účet. Prosím, sdělte mi podmínky pro navrácení zboží.
I do not like the delivered goods and I want to return it with my money back to my account. Please tell me the conditions for return. Thank you.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.