Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:224
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35547Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2019, před 5 lety

Matyas Dvorak

Znění stížnosti

Objednavka z 5.7.2019 na ČÁSTKU 204 Kč, VARIABILNÍ SYMBOL: 1905004963 byla placena kartou.

Kontaktoval jsem emailem objednavkyzb@seznam.cz a na info@dekoraceprodomov.cz minuly tyden, pro zjisteni stavu objednavky a bez odpovedi.


Produkt

Roztomilé, dětské, jídelní hůlky MEDVÍDEK - sleva 10% + Doprava zdarma Barva: Světle modrá 1 54 Kč Roztomilé, dětské, jídelní hůlky MEDVÍDEK - sleva 10% + Doprava zdarma Barva: Zelená 1 54 Kč Krásné jídelní hůlky z kaštanového dřeva 2 páry - sleva 20% + Doprava zdarma 1 96 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo dodani zbozi:


Roztomilé, dětské, jídelní hůlky MEDVÍDEK - sleva 10% + Doprava zdarma Barva: Světle modrá 1 54 Kč
Roztomilé, dětské, jídelní hůlky MEDVÍDEK - sleva 10% + Doprava zdarma Barva: Zelená 1 54 Kč
Krásné jídelní hůlky z kaštanového dřeva 2 páry - sleva 20% + Doprava zdarma 1 96 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2019 11:58, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 16:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.