Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 15.4.2014 jsem u zmíněné firmy HP TRONIC Zlín s.r.o., prostřednictvím inter.obchodu KASA.CZ zakoupila čtečku e-knih Amazon Kindle 5 bez reklam a převzala jsem ji zabalenou. Vím, že čtečky jsou hodně choulostivé tudiž jsem hned zakoupila i pouzdro.
Po vyjmutí jsem ji dle návodu zaregistrovala a dala do provozu,tedy i do koupeného obalu.
Během dvou týdnu jsem ji několikrát použila a byla hodně spokojená s nákupem. Týden jsem ji nepoužívala, když jsem otevřela obal, lekla jsem se, protože byla pul obrazovky zaseknutá.Pokusila jsem se ji dobít, ale už nereagovala.
Zavezla jsem ji tudiž 12.5.2014 zpět do obchodu, kde ji poslali na reklamaci.
Jaké bylo mé rozčarování kde mi bylo podstrčeno tvrzení o mechan.poškození o kterém jsem tedy vubec nevěděla.
Přeci nejsem náměsíční.
Koupila jsem si čtečku v obchodě, protože jsem chtěla kvalitu a ne takový šunt, který fungoval jen 14 dní.
Žádám o vrácení peněz, protože firmě nevěřím že tam bylo nějaké mé zavinění ohledně poškození.
Používám dotekové přístroje i jiné a žádný takový problém nebyl.
Pokud by mi čtečka spadla tak to snad si budu pamatovat.
|
Tweet |
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Tato vyvratitelná právní domněnka platí, dokud prodávající neprokáže opak. Důkazní břemeno leží v této době na něm.
Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Hodnocení: