Společnost


Alabo s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35553Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2019, před 5 lety

Jan Vlk

Znění stížnosti

Na základě internetové objednávky u ALABO sro číslo 1147863 ze dne 09.04.2019 byla uhrazena kupní cena za zboží ve výši 2.401,- Kč (oblečení a obuv), dne 29.4.2019 bylo zboží doručeno Českou poštou a.s. (č. balíku DR3640358024U).

Následně bylo od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů odstoupeno a veškeré zboží vráceno.

Přes opakované výzvy nedošlo k vrácení kupní ceny (uhrazené na základě faktury) po odstoupení od smlouvy kupní (uzavřené na základě objednávky č. 1147863).

Mělo být a nebylo vráceno uhrazené plnění ve výši 2.401,- Kč.

Zaslány celkem 3 e-mailové urgence.


Produkt

obuv a oblečení


Požadované řešení

vrácení kupní ceny v plné výši


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2019 09:37, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovenska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 16:49, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.