Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Služba "balík do ruky" již několik měsíců probíhá takto: Do mobilu přichází zpráva "...převzali jsme zásilku DR...". Následující den přichází do schránky formulář(!) "Oznámení o příchodu... dovolujeme si Vás informovat o zásilce, u které nebyl výjimečně vykonán pokus o dodání. ...můžete vyzvednout na poště".
Stěžuji si:
1)Pošta klame veřejnost nabízením "balík do ruky". Tato služba již dlouho nefunguje a je nahrazena podlou rutinou popsanou výše.
2)Ti, kteří se skřípěním zubů si dojdou pro zásilku na poštu, nedostávají službu, kterou si zaplatili a pošta jim přeplatek nevrací.
Tento případ zažívám kdykoli mně přichází "balík do ruky".
Proti tomuto masovému nešvaru jsem bezmocný. V případech, které mne postihují nechodím pokorně na poštu protože mám pohybové potíže (věk 85), ale vždy se snažím o řešení po telefonu. Je to obtížné, protože dovolat se na poštu je velmi, velmi svízelné. Ale zatím se nakonec vždycky někdo slitoval a balík doručil.
Za napomenutí ke slušnému chování děkuji.
Viz výše
Přiznat se, že Česká pošta službu "balík do ruky" není schopna provozovat a současnou rutinou hanebně šidí klienty o poplatek. Službu "balík do ruky" poctivě zrušit.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman