Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone se dvěma tefonními čísly a dobrou platební morálkou (inkaso). V dubnu letošního roku mi byla automaticky prodloužena dvouletá smlouva u obou čísel na další dva roky.
Koncem srpna jsem požádal telefonicky Vodafone o nabídku telefonických služeb pro obě čísla s tím, že bych navíc objednal internet LTE vzduchem (jsem v oblasti bez dobrého ADSL či jiného kabelového spojení).
Mladý pán na lince mi ochotně nabídnul balíček (i) LTE internet (ii) navýšení datového limitu u obou čísel (sdílený limit 10GB) (iii) to vše za vcelku rozumnou cenu. Proto jsem nabídku přijal. Obratem byla domluvena instalace antény pro LTE internet. Instalace proběhla před 13 dny. Telefonicky mi bylo sděleno, že smlouvu na internet mohu ukončit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od instalace, takže zítra. Jelikož jsem opatrný a nabídku jsem bral jako balíček, kontroloval jsem pravidelně v mobilní aplikaci, jestli už došlo i k navýšení datového limitu u obou telefonních čísel, jak bylo dohodnuto, abych neprošvihl možnost ukončit internet, pokud by se tak nestalo. K navýšení datového limitu ale bohužel nedošlo.
Minulý týden jsem se zastavil s dotazem na prodejně v Berouně, kde mi slečna nebyla schopna nic vysvětlit a spíš se snažila ze mě dělat hlupáka. Když jsem tedy neuspěl na prodejně, zavolal jsem 12.9. na Vodafone linku, kde mi bylo řečeno, že kolega, který mi nabídku dával, se mi ozve nejpozději v pondělí 16.9.
Jelikož se tak nestalo, volal jsem dnes (17.9.) na linku znovu a byl neoblomný, že chci vědět, jak to tedy s aktuálním nastavením mých služeb je. Dáma na lince (tentokrát už alespoň slušně) mi vysvětlila, že takovou nabídku mi nemohou dát bez sankce. Koncem srpna však při sjednávání internetu nepadlo o sankci ani slovo.
Připomínám, že vše řeším ve lhůtě, abych ještě mohl zrušit alespoň internet, který jsem bral jako součást balíčku, na který již zřejmě u Vodafone zapomněli. Mladý pán byl zřejmě motivovaný, aby prodal internet a další už nedořešil.
Nedodržení telefonické dohody o změně služeb
Revize telefonické nabídky ze strany Vodafone a její dodržení. Děkuji.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Franci,
je mi líto, že služby nemáte nastavené tak, jak jste si přál. Rádi celou situaci prověříme na základě reklamace, kterou můžete podat v souladu s Reklamačním řádem písemně poštou na adrese:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.