Společnost


ELECTROLUX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3556Zamítnutá reklamace myčky v záruční lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2014, před 11 lety

Libuše Macáková

Znění stížnosti

Dcera s manželem si před rokem a půl koupili myčku Electrolux za 9500,- Kč. Nyní se objevila závada, malá dírka vedle násypky soli. Servisní technik sdělil, že na tuto závadu se nevztahuje záruka, že závada byla způsobena působením soli na plech a opravu odhadnul na 5000,- Kč. Toto odůvodnění se zdálo paradoxní - při běžném denním používání by asi nemělo dojít ke korozi nerezového plechu působením soli, která je pro tuto myčku předepsaná. Návod k použití neobsahuje žádné varování. Domníváme se proto, že se jednalo o vadu materiálu. Proto jsme se obrátili přímo na společnost Electrolux, která opět reklamaci odmítla.


Produkt

Myčka na nádobí mod. ESL67040R, typ 911D2163A2 - v příloze kopie opravného listu


Požadované řešení

Bezplatná oprava v záruční době nebo výměna za bezvadný výrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 10:52, před 11 lety

Je-li reklamace uplatněna více než šest měsíců po převzetí věci, je na spotřebiteli, aby prokázal existenci vady v případě, že je reklamace zamítnuta. Nejvhodnějším důkazním prostředkem je znalecký posudek. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Důležité je, aby měl spotřebitel protokol o zamítnutí reklamace, se kterým znalec bude pracovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 10:25, před 10 lety

Společnost ELECTROLUX, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.