Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dcera s manželem si před rokem a půl koupili myčku Electrolux za 9500,- Kč. Nyní se objevila závada, malá dírka vedle násypky soli. Servisní technik sdělil, že na tuto závadu se nevztahuje záruka, že závada byla způsobena působením soli na plech a opravu odhadnul na 5000,- Kč. Toto odůvodnění se zdálo paradoxní - při běžném denním používání by asi nemělo dojít ke korozi nerezového plechu působením soli, která je pro tuto myčku předepsaná. Návod k použití neobsahuje žádné varování. Domníváme se proto, že se jednalo o vadu materiálu. Proto jsme se obrátili přímo na společnost Electrolux, která opět reklamaci odmítla.
Myčka na nádobí mod. ESL67040R, typ 911D2163A2 - v příloze kopie opravného listu
Bezplatná oprava v záruční době nebo výměna za bezvadný výrobek.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna více než šest měsíců po převzetí věci, je na spotřebiteli, aby prokázal existenci vady v případě, že je reklamace zamítnuta. Nejvhodnějším důkazním prostředkem je znalecký posudek. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Důležité je, aby měl spotřebitel protokol o zamítnutí reklamace, se kterým znalec bude pracovat.
Společnost ELECTROLUX, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.