Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
příběh reklamace se společností Oresi s.r.o. pokračuje, viz stížnost #1275 Kuchyňská linka z roku 2014/2015.
Po 3 letech se mi kompletně odlepila fólie ze všech dvířek KL i dokoupené obývakové sestavě.
Po zadané reklamaci 30.10.2018 se mi společnost ozvala, že do 10 týdnů budou zhotovena nová dvířka, až na naléhání a opakované telefonické hovory mi společnost Oresi nabídla konečnou výměnu dvířek a to až 6.4.2019. Půl roku trvá vyrobit nové dvířka? Zároveň mě půl roku nikdo nekontaktoval o prodloužení této dohodnuté lhůty reklamace?
Po zjištění, že je zde stále stejné zpracování, kde reálně hrozí opětovné odlepení, mi byla nabídnuta laminová varianta, která je pochopitelně barevně odlišná. Z těchto důvodů jsem odmítla nabídnuté řešení reklamace a ŽÁDÁM O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY.
V roce 2015 jsem s novou linkou obdržela certifikát se 7 letou záruční dobou.
Dle zadaných stížnosti na dTestu, je patrné, že Oresi s.r.o. nereaguje na žádné stížnosti, což je ostudné pro tak velkou firmu.
Dále mi byla nabídnuta 10.000 Kč sleva z prodlení, s příslíbem k okamžité výplatě na můj účet.
Moji reklamaci vyřizuje K. S., senior administrátor, které jsem opakovaně zasílala odstoupení od kupní smklouvy, bez reakce a návrhu odpovídajícího a rovného řešení celého sporu. Neustále mě odkazuje na písemné podání, které jsem opakovaně zaslala.
AVORNO
Odstoupení od kupní slouvy, vyšší finanční vyrovnání
|
Tweet |
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
Pokud se prodejce omezí pouze na stanovení nové délky záruční doby, v takovém případě lze dovodit, že je nezbytné po celou dobu prodloužené záruky aplikovat zákonnou úpravu platnou během základní zákonné záruky.
Zákon však připouští, aby prodejce pro rozšířenou záruku stanovil podmínky odlišné od zákonné úpravy, a to i zužujícím (restriktivním) způsobem oproti zákonu (například delší dobu pro vyřízení reklamace než-li je 30 dnů dle zákona). Záleží v tomto konkrétním případě na tom, zda v době nákupu výrobku byl prodejcem stanoven zužující rozsah poskytnuté prodloužené záruky, a to prokazatelným způsobem, například v záručním listě, záručním prohlášení či jiném písemném dokumentu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.