Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
nečekala jsem někdy, že budu řešit takové hlouposti, ale co je moc, to je moc. Včera jsem čekala balíček od České pošty, PPL i DPD. Bohužel zrovna včera nebyl nikdo doma, tak jsem od PPL i DPD obdržela zprávu, že balíček mám u sousedů. Logické řešení, nemyslíte? Pouze Česká pošta se rozhodla, že mi můj balík do ruky nechá ležet na ulici před domem, ještě navíc přímo vedle popelnice. No, o tom, že zrovna ten den jezdili popeláři a popelnice vyváželi radši ani nebudu začínat, jediné štěstí bylo, že balíček tam naštěstí zůstal a nebyl vyvezen společně s odpadky. Nevím jestli tohle někomu na České poště přijde normální, ale mně teda určitě ne. Balík měl hodnotu necelých 600 Kč, což sice není žádná závratná částka, ale že by to byla malá nepodstatná částka bych také neřekla. Zajímalo by mě, jestli ten inteligentní člověk, který tam ten balíček pohodil, vůbec přemýšlel nad tím, co by se asi tak stalo, kdyby ho třeba někdo ukradl, když se tam jen tak povaloval.
Dnes očekávám další balíček od České pošty, jehož hodnota je asi desetinásobkem větší, než balíčku ze včerejšího dne. Pouze se děsím, že se někdo z České pošty opět rozhodne mi ho pohodit před dům a co bude dál, to mu bude jedno. Můžu ale říct, že po této zkušenosti už dám vždy přednost jakémukoliv dopravci, jen ne České poště, a pokud by náhodou jiný dopravce nebyl na výběr, radši si danou věc ani neobjednám, protože jak sleduji, tak nemám u České pošty ani jistotu, že mi balík doručí a někdo mi ho třeba neukradne před domem, až ho tam znovu pohodí.
Požaduji klást mnohem větší důraz na to, jak jsou Vaši zaměstnanci vyškolení, zodpovědní a jak přistupují ke své práci. Tohle mi přijde naprosto neskutečné jednání, vzhledem ke zdražení ČP bych očekávala, že mi balík někdo nenechá jen tak na ulici před domem. Určitě nepožaduji žádnou slevu ani nic podobného, protože po tomhle už přes Českou poštu neplánuji nic objednávat.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman