Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den
Včera dne 18.9.19 mi měli být doručeny dvě zásilky 40140584766 a 41450561454 na adresu u Lesíka 16 Znojmo 669 02 .V SMS stalo že mám očekávat kurýra v čase 13-15 hodin, kurýr nedojel a hodil mi balík na parcel shop do Dobšic -Tpz Dobšice za školkou 318 . Poté jsem napsala ppl na Facebooku aby zjistili co se stalo -tak dle kurýra na mě zvonil a já nebyla doma ,což je teda lež , čekala jsem na něj celý den , zvonek funguje v ten den byla u mě i česka pošta a v pohodě mi jinou zásilku doručili. Přes facebook z ppl jsem bohužel nic nevyřešila, zásilku mi opakovaně doručit nemohou,bohužel já se nemám jak pro balík do Dobšic dostat.Tak aspon píšu sem
Kurýr s mobilním číslem 604 760 674
Zaslat zásilku zpět na mou adresu z parcel shopu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.