Společnost


TOSSCO RETAIL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3558Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2014, před 11 lety

Petra Walterová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem dne 15. 11. 2013 dámskou obuv 937/06S vl. 40 u firmy TOS SCO REAIL s.r.o., pobočka Brno. Dne 30. 4.2014 jsem obuv šla reklamovat. Firma změnila adresu prodejny, ale o změně názvu mě nikdo neinformoval. Reklamační list se mnou pracovnice prodejny vyplnila bez jakékoliv zmínky, že obuv reklamuji už u jiné firmy. Dne 4. 6. 2014 jsem si reklamaci šla převzít a bylo mi řečeno, že reklamace se neuznává v důvodu reklamace u jiné firmy s názvem Tossco s.r.o.
Dále jsem u tohoto vyřízení měla i posudek. U obuvi jsem zjistila závady v proděravění spodní části boty u podrážky (levá bota), náznak proděravění (pravá bota). Tento posudek rozporoval mé sepsané vady. Zjištěný stav při uplatnění reklamace, levý půlpár-proděravění vrchového materiálu v oblasti paty. Pravý půlpár -náznak stejné vady (nenalezeno). Z tohoto důvodu si myslím, že obuv odborník neviděl a vyjádření k reklamaci sepsala společnost jen tak.


Produkt

Dámská obuv 937/06 S vl. 40


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 10:32, před 11 lety

S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Reklamace tedy musí být uplatněna u subjektu se stejným IČ jako je uvedeno na dokladu o koupi. Pokud tak bylo učiněno a prodávající si opatřil znalecký posudek (obsahuje znaleckou doložku), musel by spotřebitel tento posudek rozporovat. V případě protichůdných posudků může o oprávněnosti nároku rozhodnout jedině soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 14:17, před 10 lety

Společnost TOSSCO RETAIL s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.