Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35581Zrušení spoje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2019, před 5 lety

David Fictum

Znění stížnosti

Dobrý den, v neděli 15.9. se nám stala nepříjemná situace, kdy nám byl zrušen spoj ve 20:05 z Plzně do Mariánských Lázní. Vzhledem k tomu, že jsme ještě měli dále přestupovat na jiný vlak od společnosti GW Train Regio, byl to pro nás spoj poslední. Po příchodu na výdej jízdenek nás překvapila snad ještě více neochota paní, která nám neřekla vůbec nic. Šli jsme to teda zkusit ještě na druhou přepážku. Ptali jsme se na to, jestli by nás mohli dopravit taxíkem, ale bylo nám řečeno, že nám jede ještě vlak ve 22:11, což byla sice pravda, ale pouze do Mariánských Lázní, což pro nás vůbec nic neřešilo a že by to bylo možné pouze, pokud by se jednalo o polední spoj od Českých drah. Navíc jsme byli téměř bez peněz, protože jsme jeli do Plzně jenom na menší výlet, takže bychom museli přespat někde v Plzni, nebo v Mariánských Lázních na nádraží, jako bezdomovci. Naštěstí nebyl táta v práci, tak pro nás radostí bez sebe okolo 10 hodiny přijel. Takže zkažený zážitek z výletu, tátovo volno a 500 Kč na benzín. Opravdu bychom očekávali trochu víc ochoty, protože nebýt toho odvozu, tak opravdu trávíme noc na nádraží a ještě, když tam byl se mnou bratranec, kterému bylo nedávno 14 let. Opravdu krásný zážitek.


Požadované řešení

Více ochoty. Při zrušení posledního spoje, bych očekával dopravu domů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 13:04, před 5 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2019 16:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.