Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry Den,
Dne 9.9.2019 ,čas :14.30
jsem jel z vidně do prahy.
Asi 85 km před prahou jsem se zastavili u benzinky MOL
(5 min odpočivani).
Bohužel ja jsem se zdržel a nenastoupil včas do autobusu.
Autobus mi ujel a nechal jsem tam jak muj kufr tak i jizdenku.
Popis kufru; maly červeny kufu a v tom jsou moje oblečeni,boty a cigarety.
A nějake prospekty (reklamy)
Khaldoun Abdulazim.
Prosim jak mohu dostat muj kufr zpět.
A kde je vyzvednout.
Děkuji.
|
Tweet |
V tomto případě by měl spotřebitel neprodleně využít k tomu určený formulář na následujících stránkách přepravce https://www.flixbus.cz/servis/ztraty-a-nalezy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.