Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#35582Ztráta kufru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2019, před 5 lety

Khaldoun Abdulazim

Znění stížnosti

Dobry Den,

Dne 9.9.2019 ,čas :14.30

jsem jel z vidně do prahy.

Asi 85 km před prahou jsem se zastavili u benzinky MOL

(5 min odpočivani).

Bohužel ja jsem se zdržel a nenastoupil včas do autobusu.

Autobus mi ujel a nechal jsem tam jak muj kufr tak i jizdenku.

Popis kufru; maly červeny kufu a v tom jsou moje oblečeni,boty a cigarety.

A nějake prospekty (reklamy)



Khaldoun Abdulazim.


Požadované řešení

Prosim jak mohu dostat muj kufr zpět.

A kde je vyzvednout.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 10:59, před 5 lety

V tomto případě by měl spotřebitel neprodleně využít k tomu určený formulář na následujících stránkách přepravce https://www.flixbus.cz/servis/ztraty-a-nalezy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 15:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.