Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35583Neschopný řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2019, před 5 lety

Yuriy Shtybel

Znění stížnosti

Zdravím, řidič místo toho aby mi přivezl balík domů se s tím asi nechtěl moc zatižovat a uložil mi to na depu v Chebu tak hlavně že sme se domlouvali po telefonu že mi ten balík doveze během hodiny cca bylo to kolem 10:00 rano a ve 13:00 mi přijde sms že si to mám vyzvednout.. pak o dva dny později mi udělal úplně to samé a to sem mu ještě volal před tím než sem jel domů a tvrdil mi že mi to dneska doveze ten druhej balík... tak přijde vám to normální tohle to jednání??? Já platím za to abych si pro té balíky jezdíl sám a chvatal před odpolední tak hlavně že na to půl dne čekám... jedno řeknu rozhodně PPL už ani omylem to radši Českou Poštu díky!!!


Produkt

Balík Č:1 Číslo zásilky ze dne: 16.9.2019 : 40492636308 číslo na řidiče: 721050698 Balík Č:2 Číslo zásilky ze dne: 18.9.2019: 40595628441 číslo na řidiče: 728255406


Požadované řešení

Oba řidiče aby zůstali bez prémii


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 10:34, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 16:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.