Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#35586Nepoctivé jednání, podvod

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2019, před 5 lety

Zuzana Truhlářová

Znění stížnosti

Obracím se na vás se stížností na naprosto nepoctivé a skandální jednání společnosti O2, které nás velmi urazilo a ponížilo. Jelikož nám nefungoval příjem internetu vzduchem od společnosti T- mobile, obrátili jsme se na O2, která slibovala perfektní příjem o zkušební 14 ti denní příjem internetového signálu a Tv příjmu.Dne 17.7. Jsme obdrželi poštou set- top- boxy a Wi-Fi zařízení.T-mobile společnost nás informovala, že tv signál je přijímán z jakéhokoli funkčního internetového zařízení a tudíž, že nelze ukončit smlouvu na tv příjem bez sankcí.Z tohoto důvodu byl manžel nucen odmítnout tv příjem od O2 a 29.7. odevzdal oba set- top- boxy v prodejně O2 v OC Chodov. Na vrácené zařízení nedostal žádné potvrzeni, s tím, že je vše zaznamenáno v systému O2.Tímto se vše zkomplikovalo, protože nám přišlo z O2 vyučtováni na platbu za oba odevzdané set-top-boxy a služby příjmu tv za dva měsíce.Na naši stížnost o nesprávném vyučtování poskytovaných služeb nám bylo sděleno, že vrácené předměty nebyly nikde nalezeny a O2 odmítá konfrontaci s vedoucím pobočky, který byl odevzdání zařízení přitomen a nebo shlédnuti kamerového záznamu ze dne předání.veškerá korespondence, týkající seukončení zkušebního provozu zařízení je z historie komunikace vymazána.Týká se konkrétně dne 26.7.a 29.7.2019.
Jsme dva senioři a připadá nám, že si nás někdo vyhlédl, jako snadnou oběť ke svému obohacení. Jsme z této situace velmi smutní a zklamaní. Truhlář Antonín a Zuzana Truhlářová


Požadované řešení

Vrácení úhrady za vrácené set-top-boxy a za 2 měsíce tv příjmu, který nám nebyl poskytován


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 09:34, před 5 lety

Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2019 12:52, před 5 lety

Pěkný den,
na vámi uvedené vyúčtování a stížnost se podíváme. Zašlete mi prosím variabilní symbol faktury nebo referenční číslo plátce a to pomocí neveřejného údaje.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 19:15, před 5 lety

Spotřebitelka stížnost doplnila o požadované údaje, které byly doplněny do sekce referenční údaje, a následující text:

"Doufám, že tuto záležitost spavedlivě posoudíte a vyšetříte, bylo by opravdu velice smutné, aby v tomto státě bylo dovoleno beztrestně lidi okrádat. Jsme oba senioři a zaplatit neprávem 9000,- Kč z důchodu je opravdu velký problém. Částku jsme uhradili, protože se s námi společnost O2 odmítla dále o problému bavit a sdělila nám, že její stanovisko je konečné.Děkujeme za vaši pomoc Zuzana a Antonín Truhlařovi"

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2019 14:45, před 5 lety

Pěkný den,
moc děkujeme za zaslání více informací. Vše jsem nyní předal přímo našim specialistům. Ti vás s vyřešením budou kontaktovat v co nejkratší době.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.10.2019 10:11, před 5 lety


Zuzana Truhlářová

Děkuji za předání našich informací společnosti o2 a jsme velmi spokojeni, že nám pomáháte s řešením této nepříjemné a ponižující situace. Doufáme, že se povede v co nejkratší době celou záležitost objasnit a dořešit. Ještě jednou děkujeme za vaši pomoc Truhlářová Zuzana a Truhlář Antonín

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2019 10:17, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.10.2019 15:53, před 5 lety

Pěkný den,
věřím, že kolegové z oddělení reklamací a stížnosti vše vyřeší v co nejkratší době.
Za vzniklé potíže se ještě jednou omlouváme.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.11.2019 20:08, před 5 lety


Zuzana Truhlářová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji mnohokrát za velmi účinnou pomoc dTestu, přeji všem, kteří se na Vás obrátí s prosbou o pomoc, aby byli tak spokojeni s Vaší prací, tak jako jsme my. Ještě jednou díky. Truhlářovi