Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na paní, která mi 18.9.2019 doručovala baíček. Balíček převzala moje mamka a poté co jí dala 1600,- kč, jí paní vrátila 8,-kč a z místa pak odjela, i přes to, že jí to mamka o částce vrácení peněz řekla. Celková částa měla být 1512,- kč
Boty Adidas
Vrátit přesnou částku peněz
|
Tweet |
V případě nesprávného vyúčtování ceny má spotřebitel právo na vrácení bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku, které vzniklo bez spravedlivého důvodu. V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď, popř. jiný věrohodný důkaz k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno, kolik bylo přepravcem vráceno. Avšak z hlediska dokazování se v daném konkrétním případě jeví nejvhodnější řešit nesprávné vrácení zaplacené částky ihned na místě za přítomnosti zaměstnance společnosti.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.