Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#35590Nevrácené peníze za nedoručené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2019, před 5 lety

Jana Kilianová

Znění stížnosti

13.8.2019 jsem z mall.cz objednala 6 položek za celkem 2577 kč. Předpokládané doručení bylo 21.8., nejzažší termín 28.8. Do 9.9. mi stále chodily smsky a emaily, že zboží nebylo možné expedovat dopravci a nemůže být doručeno. termín se stále prodlužoval, 3x jsem telefonovala na zákaznickou linku, kde mi neporadili, kam se dál obrátit a v čem je problém. 10.9. přišel email, že bude zboží asi vráceno, dál se nic nedělo. Den poté jsem zakázku zrušila já sama(po interentu), 11.9. přišla opravná faktura s tím, že bude platba připsána do 3 prac. dnů. Nestalo se tak.17.9. jsem mailem poslala žádost o okamžité vrácení platby, přišel mi jen automaticky generovaný email,že na mou stížnost odpoví max. do 4 prac. dní. Dovolat se k nim téměř nelze, přes 10 minut jsem čekala a byla stále 3.v pořadí. Vzhledem k opakovanému nedodržení termínů a nespolehlivosti a nemožnosti přímé komunikace (pouze automat. maily) nevěřím, že se něco v termínu vyřeší a proto se obracím na tento portál.


Produkt

objednávka číslo 110562499 z 13.8.2019 na mall.cz


Požadované řešení

Co nejrychlejší vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 08:03, před 5 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2019 21:08, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.