Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 17.9. mi měla být doručována zásilka v čase 11-13 hod.
Musel jsem vyřídit v intervalu něco bezodkladného a na čas odjet. Volal řidičovi 9:46, aby mi řekl, jestli už ví, kdy na adrese bude. Řekl, že přijede na 11.
Bohužel jsem se ho po 11 nedočkal a přibližně v 12:30 jsem sešel před budovu a čekal jestli konečně ppl přijede. Přibližně za čtvrt hodiny přijelo ppl auto před budovu. Než jsem stačil přijít, nastoupila do auta jiná osoba s boxem na oběd, dala mu pusu a odjeli.
Řidičovi jsem v rozmezí 12:50-12:56 marně volal. V 12:58 jsem se dovolal a ptal se ho, jak to se zásilkou vypadá. Řekl, že toho má moc, že nejdřív za půl hodiny. Ptal jsem se ho, zda už tudy projížděl, ale to popřel. Řekl jsem mu, že nebudu moci déle čekat. V 13 hod jsem musel již urgentně odjet.
Řidič volal v 13:20 že doručuje. V tu dobu jsem byl mimo adresu. Následná změna adresy (info zasláno v 13:33) nebyla provedena. Bylo uloženo na jiném ParcelShopu než jsem zadal.
PPL Parcel CZ Private - dobírka
Žádám prošetření chování řidiče, dodržování časů doručování, poučení v řidiče v komunikaci a školení řidičů. Pokud možno informování o výsledku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.