Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#35595Nevhazování výzvy k vyzvednutí zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 minut 14 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2019, před 5 lety

Karel Mach

Znění stížnosti

1. Zásilka: Dle Výzvy k vyzvednutí zásilky bylo doručováno 27. 8. 2019, výzva byla vhozena do schránky až 3. 9. 2019. Tj. po šesti dnech. Schránku jsem kontroloval každý den. Vyzvednuto 3. 9. 2019.
2. Zásilka: dle informací od odesilatele (z jeho systému) 30. 8. 2019 adresát nezastižen. Do 4. 9. 2019, kdy jsem šel znovu na poštu, výzva nebyla dosud vhozena.
3. od rodinného příslušníka z vedlejšího domu vím, že měli také problém s doručením (neúměrný čas mezi uložením zásilky a vhozením výzvy). Jednalo se o balík.


Produkt

doporučené dopisy


Požadované řešení

Prošetření jednání doručovatele, jeho poučení ohledně doručování zásilek a budoucí vhazování výzev o uložení zásilky hned po jejich faktickém uložení (bez dlouhé prodlevy).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 11:37, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.