Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#35596Neoprávněná prohlídka osobních věcí a hrubé chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2019, před 5 lety

Pavla Rabajdová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 17.9.2019 jsme ja, můj partner a syn byli nakupovat v Jičínské pobočce.
Cena nákupu byla 1081,- Kč. Při placení jsem byla ochrankou požádána o vyndání všech věcí a to i soukromých z mého batohu. Vše probíhalo v uličce za kasami a na očích všech zákazníků. Samozřejmě nebylo nic nalezeno !!!Od člena ochranky nedošlo k omluvě. Zavolali jsme vedoucí a ta se bez omluvy od všeho distancovala a odešla do kanceláře. Došlo k ujmě na naší pověsti a na psychice. Za absolutně nevhodné chování a za ujmu na mé pověsti a pověsti mé rodiny požaduji řádnou omluvu a odškodnění. V opačném případě budu nucena vše zveřejnit na sociálních sítích.
S pozdravem Váš bývalý zákazník Pavla Rabajdová


Produkt

Ujma na pověsti a hrubé chování


Požadované řešení

Omluva a odškodnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 12:14, před 5 lety

Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.

Pokud člen ochranky překročil svou pravomoc, je na místě podat trestní oznámení Policii ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2019 17:28, před 5 lety

Dobrý den, paní Rabajdová,

je nám líto, pokud jste v dané prodejně zažila nepříjemnou situaci. Ochranka skutečně může zadržet podezřelé osoby, nicméně to ji neopravňuje k nevhodnému chování, které na základě Vašeho podnětu prověříme a případně sjednáme nápravu v podobě proškolení zaměstnanců ve vstřícnosti k zákazníkům.

Znovu se Vám velmi omlouváme a děkujeme za upozornění, které předáme odpovědným kolegům. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2019 20:19, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2019 17:35, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.