Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den.
Dne 17.9.2019 jsme ja, můj partner a syn byli nakupovat v Jičínské pobočce.
Cena nákupu byla 1081,- Kč. Při placení jsem byla ochrankou požádána o vyndání všech věcí a to i soukromých z mého batohu. Vše probíhalo v uličce za kasami a na očích všech zákazníků. Samozřejmě nebylo nic nalezeno !!!Od člena ochranky nedošlo k omluvě. Zavolali jsme vedoucí a ta se bez omluvy od všeho distancovala a odešla do kanceláře. Došlo k ujmě na naší pověsti a na psychice. Za absolutně nevhodné chování a za ujmu na mé pověsti a pověsti mé rodiny požaduji řádnou omluvu a odškodnění. V opačném případě budu nucena vše zveřejnit na sociálních sítích.
S pozdravem Váš bývalý zákazník Pavla Rabajdová
Ujma na pověsti a hrubé chování
Omluva a odškodnění
|
Tweet |
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Pokud člen ochranky překročil svou pravomoc, je na místě podat trestní oznámení Policii ČR.
Dobrý den, paní Rabajdová,
je nám líto, pokud jste v dané prodejně zažila nepříjemnou situaci. Ochranka skutečně může zadržet podezřelé osoby, nicméně to ji neopravňuje k nevhodnému chování, které na základě Vašeho podnětu prověříme a případně sjednáme nápravu v podobě proškolení zaměstnanců ve vstřícnosti k zákazníkům.
Znovu se Vám velmi omlouváme a děkujeme za upozornění, které předáme odpovědným kolegům. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.