Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
v úterý jsem podávala u banky žádost o úvěr se 100% přesvědčením, že mi úvěr bude předschválen, bohužel bankéř mi velmi překvapeně sdělil, že žádost byla zamítnuta z důvodu záznamu v registru SOLUS. Obratem jsem si požádala o zpoplatněný SMS výpis a zjistila, že jsem vedena u společnosti O2 jako dlužník, cca 1897,99 Kč. Ihned mi došlo, že se jedná o zrušenou objednávku pevného internetu, kterou jsem zadávala přes webové stránky 24.10.2018. Při následné telefonické komunikaci s operátorkou mi byl nabídnut termín zapojení, ale termín byl velmi dlouhý. Objednávku jsem tedy, ve spolupráci s pracovnicí O2 řádně v souladu s podmínkami společnosti, zrušila, písemně mailem a také jsem žádala o písemné potvrzení, že objednávka byla zrušena, aby nedošlo ke zbytečným komplikacím.
Potvrzení o zrušení (stornu) objednávky mi přišlo na mé druhé požádání mailem 19. 11. 2018. Dne 4.12.2018 mi přišlo mailem vyúčtování za 11/2018 1499,- modem + 399,- poplatek za doručení. Celkem 1897,99 Kč. Obratem jsem odpověděla a přeposlala mail ze dne 19.11.2019, kde bylo potvrzeno zrušení. Můj mail zůstal bez odezvy. 4.1.2019 přišlo mailem upozornění na neuhrazené vyúčtování. 8.1.2019 jsem odpověděla mailem, že přeposílám znova potvrzení o stornování objednávky. Opět bez následné odezvy. 11.1.2019 mi dorazila mailem upomínka na částku 1897,99 Kč. Tímto vzájemná komunikace skončila. V únoru již žádná upomínka nepřišla, měla jsem tedy za to, že konečně je vše vyřízeno.
Včera jsem se pokoušela několikrát dovolat přes infolinku, bohužel neúspěšně. Zkoušela jsem chat, ale byl přetížen. Dnes jsem byla na pobočce O2, pracovnice psala mail na reklamace s tím , že mi jej pošle do kopie, a že mám čekat. Kopie mailu mi nepřišla, psala jsem tedy na mail pobočky a požádala o nové přeposlání, zatím nic nepřišlo.
Děkuji předem za kladné a rychlé vyřízení
Potřebuji situaci co nejrychleji vyřešit, je nutný okamžitý výmaz z registru SOLUS. Není to mé zavinění a způsobilo mi to obrovské komplikace.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem může spotřebitelka ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Smlouva se pak ruší od samého počátku, jakoby nikdy nebyla uzavřena.
Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinnosti je nezbytné, aby bylo doručeno druhé straně. Jestliže existuje právní nárok na odstoupení, smlouva zaniká v okamžiku, kdy strana mající tento nárok prokazatelně oznámí straně druhé, že jej využívá. Zákon nevyžaduje, aby odstoupení bylo provedeno písemnou formou.
Žádá-li společnost zaplacení údajného dluhu, musela by v případě soudního sporu existenci tohoto dluhu doložit.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si ponechala výše zmíněné "potvrzení o zrušení objednávky", které obdržela od společnosti.
Pokud je v registru uvedena spotřebitelka neoprávněně, je vhodné provozovatele registru požádat o nápravu. Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, který provádí dozor nad dodržováním povinností při zpracování osobních údajů.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost a komplikace, které jste zaznamenala, nicméně takto obecně je jen těžké vám pomoci. Více bych měla možnost zjistit, pokud bych měla k dispozici rodné číslo, pod kterým byla objednávka vedena. Pokud nemáte možnost doplnění do skrytých údajů, můžete nám vše poslat emailem na info@o2guru.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den, už mám s O2 problém vyřešen. Ozvala se mi paní, jménem společnosti se omluvila, mailem mi přišel dobropis a v registru SOLUS již nemám žádný záznam.
Děkuji za Vaši reakci
Hezký den,
skvělé, jsem ráda, že se vše vysvětlilo a vyřešilo.
Přeji vám pěkný den
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Na základě výše uvedeného vyjádření stížnost uzavíráme.