Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#35603Stížnost na O2 z hlediska platby hackrům a linka stále nedostupná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2019, před 5 lety

zuzana kopecka

Znění stížnosti

Dobrý den,
má nezletilá dcera se dostala do spáru hackrů.Okamžitě jsem volala na linku,kde mně paní sdělila,že se opravdu jedná o hackry a nachytalo se tam prý až 300 lidí.Máte to jistě nahrané.To jsem jěště netušila,že O2 hackry zaplatí a poté to vymáhají po zákazníkovi.Na vyúčtováním mám platbu třetí osobě,což není O2, proto nevidím důvod proč bych dluh 6600kč měla platit já.Jestliže jste věděli,že se jedná o hackry ,tak je rádi platíte a potom jěště vymáháte penále po poctivých lidech?Nebo,jak toto funguje?Byla jsem na pobočce,kde mladý chlapec nic nevěděl a na vaši linku se nelze dovolat.


Požadované řešení

Žádnou platbu hackerům platit nebudu,přijde mně to nespravedlivé,že O2 takhle jedná ve prospěch podvodníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 09:30, před 5 lety

Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2019 14:11, před 5 lety

Hezký den,

mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně takto obecně je jen těžké vzniklou situaci posuzovat.
Požádám vás o doplnění čísla služby, ke které byly tyto poplatky účtované.
Pokud došlo k využití služeb třetích stran, které byly hrazené prostřednictvím služby v naši síti, je zapotřebí fakturu uhradit, jestliže s poplatkem nesouhlasíte, je možné ho reklamovat, rozhodně však není řeším uhradit jen část vyúčtování.
Pokud si nepřejete konkrétní údaje uvádět takto veřejně a nemáte-li možnost je doplnit do skrytých údajů, můžete nás kontaktovat také emailem na info@o2guru.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 10:40, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2019 05:08, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.