Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
má nezletilá dcera se dostala do spáru hackrů.Okamžitě jsem volala na linku,kde mně paní sdělila,že se opravdu jedná o hackry a nachytalo se tam prý až 300 lidí.Máte to jistě nahrané.To jsem jěště netušila,že O2 hackry zaplatí a poté to vymáhají po zákazníkovi.Na vyúčtováním mám platbu třetí osobě,což není O2, proto nevidím důvod proč bych dluh 6600kč měla platit já.Jestliže jste věděli,že se jedná o hackry ,tak je rádi platíte a potom jěště vymáháte penále po poctivých lidech?Nebo,jak toto funguje?Byla jsem na pobočce,kde mladý chlapec nic nevěděl a na vaši linku se nelze dovolat.
Žádnou platbu hackerům platit nebudu,přijde mně to nespravedlivé,že O2 takhle jedná ve prospěch podvodníků.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně takto obecně je jen těžké vzniklou situaci posuzovat.
Požádám vás o doplnění čísla služby, ke které byly tyto poplatky účtované.
Pokud došlo k využití služeb třetích stran, které byly hrazené prostřednictvím služby v naši síti, je zapotřebí fakturu uhradit, jestliže s poplatkem nesouhlasíte, je možné ho reklamovat, rozhodně však není řeším uhradit jen část vyúčtování.
Pokud si nepřejete konkrétní údaje uvádět takto veřejně a nemáte-li možnost je doplnit do skrytých údajů, můžete nás kontaktovat také emailem na info@o2guru.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.