Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35608Zkazená šunka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2019, před 5 lety

Radka Zarembová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dneska jsem si u Vás koupila šunku, která velice silně zapáchala. Nestalo se moc to poprvé ani podruhé. Ale pokaždé jsem myslela, že je to tím, že jsou z těch levných. Avšak nyní jsem koupila Královskou výběrovou šunku a nehorázně smrděla. Nechápu jak můžete něco takového prodávat! A připomínám, šunka nebyla v AKCI!! A taktéž jsem ji nekupovala večer! Koupila jsem ji kolem 13-14 hodiny.
Čekám na Vaše vyjádření!!!


Požadované řešení

Žádám náhradu v podobě kupónu. Nevím, jak jinak byste mi mohli vyhovět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 12:31, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel může také podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro kontakt se Státní veterinární správou lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 06:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.