Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
dneska jsem si u Vás koupila šunku, která velice silně zapáchala. Nestalo se moc to poprvé ani podruhé. Ale pokaždé jsem myslela, že je to tím, že jsou z těch levných. Avšak nyní jsem koupila Královskou výběrovou šunku a nehorázně smrděla. Nechápu jak můžete něco takového prodávat! A připomínám, šunka nebyla v AKCI!! A taktéž jsem ji nekupovala večer! Koupila jsem ji kolem 13-14 hodiny.
Čekám na Vaše vyjádření!!!
Žádám náhradu v podobě kupónu. Nevím, jak jinak byste mi mohli vyhovět.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel může také podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro kontakt se Státní veterinární správou lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.